Wpis z mikrobloga

@hellb0y: Konwersję z seo czy z czegoś innego?

Pamiętaj, że konwersja to wypadowa:
1. Źródła ruchu (mierzy się dla każdego źródła oddzielnie).
2. Kreacji (w seo mniej ważne).
3. Landing page.
4. Oferty.

Zakładam, że masz na mysli poprawę punktu 3, a on najczęściej jest najmniej ważny i w sumie jedyny sensowny sposób na poprawę to testy A/B.

Do tego w punkcie 1 mierzyć najwięcej jak się da. Miałem np. źródła,
@Arrival: dzięki, może źle się wyraziłem, ale mam nadzieję, że teraz będzie lepiej - potrzebuję pomocy przy tworzeniu opisów / treści, optymalizacji met no i backlinków by się trochę przydało
@hellb0y: Czyli słowem potrzebujesz pozycjonowania. Krótki rzut oka na stronę - do wszystkiego - nie w formie "poprawienia", a raczej "zrobienia" - onsite + offsite.

Jednak...

Moja rada z dobrego serca - nie idź w SEO, a jeśli już - nie szukaj do tego ludzi w taki sposób, jak to robisz aktualnie.