Wpis z mikrobloga

WG to naprawdę jest firma jedyna w swoim rodzaju.

Mamy mapę Przedmieścia - kojarzycie, nasyp kolejowy pośrodku, tunel po jednej stronie, przejazd po drugiej. Dojeżdżasz do środka, do nasypu, lub na boki - i kampisz. Próbujesz przejechać tunelem/przejazdem - giniesz i przegrywasz, bo dostajesz #!$%@? od kamperów, albo wygrywasz, bo jedziesz w takiej kupie czołgów że jesteście nie do zatrzymania.

Mapa, obiektywnie rzecz biorąc, gówniana. Jest mała, oferuje wyłącznie trzy drogi ataku, premiuje kampienie praktycznie na własnym spawnie, na wyższych tierach czołgi dysponują już takim zasięgiem widzenia, że każdy każde widzi już kilka sekund po starcie.

Gracze narzekają, WG słucha - i faktycznie, mapa jest gówniana, zwłaszcza na wysokich tierach, więc ograniczają jej występowanie tylko do tieru VI. Nadal jest gówniana, bo w samej jej konstrukcji nic się nie zmieniło, ale za to trafia się na nią znacznie rzadziej (nie dotyczy seal clubberów), więc problem może nie tyle znika, co się rozpływa.

WG to jednak WG, więc wprowadza nową mapę - Mińsk.

Nową? No #!$%@? nie do końca, bo to są Przedmieścia w innej szacie graficznej. Mamy nasyp-mordownię dla lekkich na środku, mamy przejazd po jednej stronie, mamy nawet "tunel" po drugiej, o ile ciasne uliczki można określić mianem tunelu.

Dojeżdżasz do środka - kampisz. Dojeżdżasz do przejazdu (miasta) - kampisz. Dojeżdżasz do "tunelu" - kampisz. Atakujesz po bokach i albo błyskawicznie giniesz, bo kamperzy, albo błyskawicznie wygrywasz, bo jest was tam tyle że wróg jest niezdolny do zatrzymania ofensywy, a jak jedna strona padnie, to nie ma #!$%@? we wsi żeby druga się obroniła.

No i oczywiście ograniczenia tierowego już magicznie na tej mapie nie ma, więc HEW FAN jeśli trafisz na nią w czymś grubym.

Jedyna różnica - Mińsk jest ciut większy, więc nie jesteś spotowany już na spawnie, ale gdzieś tak w połowie od spawnu do miejsca w którym będziesz uskuteczniał HEWING FAN w postaci stania w miejscu i kampienia.

#!$%@?ć Mińsk, słowo daję.

#wot
  • 14
offtop, co zrobić jak obie #!$%@?łe may pokazują się mimo zablokowania, oprócz zgłoszenia bo to nie działa


@Bulin: Jeżeli zablokujesz sobie mapę X, a mapa ta występuje zarówno na randomach, jak i w spotkaniówkach i/lub szturmach (Erlenberg, dla przykładu), to zablokowanie jej sprawi że nie będzie ci jej losowało TYLKO NA RANDOMACH, w pozostałych trybach... już tak.

Jeżeli więc chcesz wywalić jakąś mapę całkowicie, a ma ona swój odpowiednik w trybie
@mnik1: nie prawda, nie losuje we wszystkich trybach. ja mam wlaczone tamte tryby a nigdy nie dostaje zablokowanych map. jest jednak jedna pułapka - trzeba je zablokować na każdym serwerze. mozesz miec inne mapy zablokowane na eu1 i eu2. oczywiscie to nie dotyczy trybów tylko po prostu mozna sie zdziwic ;-)
mozesz miec inne mapy zablokowane na eu1 i eu2


@filozof900: Łat?

Nie gadaj, to jest serio od klastra uzależnione? Jak gram na EU1 i zablokuję X i Y, to na EU2 nie mam nic zablokowane, i odwrotnie?