Balance Mod do Settlersów 2 Dziesięciolecie jest w planie.
Todo: - Boty na poziomie ciężkim będą silniejsi.(w kampanii boty albo są poustawiani na poziom łatwy lub średni) - Statki będą wolniejsze, jednak nie tak wolne jak w Settlers 2 i Settlers Narodziny Kultur. - tragarze będą szybciej podnosili przedmioty z flagi, jak w Narodziny Kultur. - farmerzy i rybacy będą wydajniejsi, jak w Settlers 2. - kopalnie pracować będą z 90% szybkością jeśli faktycznie są szybsi od tych z Settlers 2. - browar i hodowla osiołków będą wolniej pracowały
Leśnik-Drwal-Tartak raczej będą pracowały czasowo w stosunku 1:1:1, czyli bez zmian.
Mapa z Gothica Trzeciego otrzyma wkrótce aktualizację. Znalazłem dzięki Edytorowi Heksadecymalnemu, w jaki sposób są zapisywane współrzędne Portali, by za pomocą nich dało się wygrać. Test zaliczony pozytywnie:
Todo:
- Boty na poziomie ciężkim będą silniejsi.(w kampanii boty albo są poustawiani na poziom łatwy lub średni)
- Statki będą wolniejsze, jednak nie tak wolne jak w Settlers 2 i Settlers Narodziny Kultur.
- tragarze będą szybciej podnosili przedmioty z flagi, jak w Narodziny Kultur.
- farmerzy i rybacy będą wydajniejsi, jak w Settlers 2.
- kopalnie pracować będą z 90% szybkością jeśli faktycznie są szybsi od tych z Settlers 2.
- browar i hodowla osiołków będą wolniej pracowały
Leśnik-Drwal-Tartak raczej będą pracowały czasowo w stosunku 1:1:1, czyli bez zmian.
Mapa z Gothica Trzeciego otrzyma wkrótce aktualizację. Znalazłem dzięki Edytorowi Heksadecymalnemu, w jaki sposób są zapisywane współrzędne Portali, by za pomocą nich dało się wygrać. Test zaliczony pozytywnie:
#settlers #settlers2myrtana #settlers2 #gry #strategie
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Tobie raczej chodziło czy Mod jest gotowy (づ•﹏•)づ