Wpis z mikrobloga

@eze_von_chiel: Chyba nie miałeś jeszcze okazji "załatwić" czegoś przez ePUAP (albo jeszcze gorzej - w ZUS). ( ͡° ͜ʖ ͡°) Za każdym razem mam ochotę zrobić krzywdę temu, który to wykonał.
  • Odpowiedz
@motaboy: akurat to co robiłem na epuap dawało radę. Jednak np po założeniu profilu zaufanego różowej chcieliśmy sprawdzić jej historię na IKP i okazało się, że nie chodziła do lekarzy ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
Za to ePIT mnie #!$%@?ł, bo przy wpisywaniu potwierdzenia podane jest by podać dane za rok bodajże 2016. W 2018 roku #!$%@? rzucałem ostro aż
  • Odpowiedz
Jednak np po założeniu profilu zaufanego różowej chcieliśmy sprawdzić jej historię na IKP i okazało się, że nie chodziła do lekarzy ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:


@eze_von_chiel: Tam trzeba trochę odczekać na te dane. Nie pamiętam ile to było u mnie, ale naprawdę sporo - około miesiąca.
  • Odpowiedz
@motaboy: bezsens...

Chociaż najbardziej wymiękam z opcji załatwiania abonamentu TV przez internet - polega na tym, że robisz zgłoszenie na stronie, oni przysyłają list, ty im odsyłasz list, oni przysyłają list z potwierdzeniem.
Dla porównania, idziesz na pocztę do okienka i załatwiasz to w 5minut i koniec.
  • Odpowiedz
@eze_von_chiel: Poczta (nie tylko RTV - miałem z nimi tutaj do czynienia. Na maile odpowiadają po tygodniu/dwóch, ale przynajmniej odpowiadają) to dłuuuuga historia. Mają kilka przydatnych usług, tyle że absolutnie nie potrafią ich obsługiwać. NA POCZCIE nie potrafią np. rozróżnić "poste restante" od "skrytki pocztowej" (spotkałem się z takimi przypadkami), żądanie dosyłania korespondencji "ginie" (chociaż opłacone). Wymuszone i tak nie jest realizowane, albo jest realizowane na "inszallah". Żądanie pozostawiania poleconych
  • Odpowiedz
@motaboy: fenomenem jest te 2 tygodnie awizowania gdy są święta. Powtórne awizo (jedyne info jakie dostałem) przysłali mi 27.12 co odkryłem 28.12 gdy mijał termin odbioru o czym oczywiście nie miałem jak się dowiedzieć i "gdybym przyszedł 2h wcześniej to jeszcze mieli na zapleczu". Skarga poszła, nikt się nie przejął ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz