@dobrze-zbudowany-grubas, obecnie obserwujemy chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji IKO oraz serwisu Inteligo, natomiast serwis iPKO już działa. Postaramy się usunąć problem jak najszybciej. Serdecznie przepraszamy za tę sytuację i prosimy o próbę wykonania operacji w terminie późniejszym.
@EkspertPKO fajnie, tylko prace miały trwać do 4 rano, powiadamiacie o tym na fejsie (!) i planujecie prace w dniu płatności PITów - podsumowując słabo. Domyślam się, że nie specjalnie, ale niech za tym idą wnioski na przyszłość, choćby a propos terminów podatków czy ZUS
@cce53780 @EkspertPKO Wczoraj rzeczywiście mieliśmy kłopoty, za co bardzo przepraszamy. Dzisiaj wszystkie serwisy działają prawidłowo - zapraszamy do korzystania
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
https://m.facebook.com/?_rdr#!/MojeInteligo/photos/a.136616236371534/3211779108855216/?type=3&source=48
Komentarz usunięty przez autora