Wpis z mikrobloga

  • 0
@Poemat Nie będzie tanie xD
@Zaradnis jakaś moc konkretna Cię interesuje? Czy po prostu kupeja w automacie? Jakieś marki wykkuczasz? Tzn ma być prestiż w klasie premium czy niekoniecznie?
  • Odpowiedz
  • 0
@Zaradnis Pozostają premiumy przy takim wyposażeniu. W212, tanie w utrzymaniu nie jest, ale dużo tańsze niż polecane wyżej 335i. A ma wentyle, niesamowita rzecz.
  • Odpowiedz
sam kupiłem w styczniu 370z z polskiego salonu za okolice 70k. Ogólnie z budżetem 60tys bym uważał. Do tej pory mam filtry na to auto i pojawił się tylko jeden egzemplarz wart uwagi, niestety sporo droższy. Większość to USA z gorszym wyposażeniem, słabszymi hamulcami i bez szpery. Dodatkowo w 90% przypadków mniej lub bardziej walone. Bardziej opłaca się polować samemu na pukniętego na aukcjach w USA. Należy tez pamiętać o wadliwej uszczelce
  • Odpowiedz
Dokładnie e92


@Zaradnis: jeżeli masz 335i (szczególnie przy podstawowych, tanich modach), to i MX-5 i GT86 będą ogromnym rozczarowaniem w kwestii osiągów

To są zupełnie inne klasy aut pod tym względem. W sprawnym 335i dokładasz 100-150 dolarów i wchodzi się w okolice 360 koni, mazda to najczęściej do 160 koni, toyota/subaru to wysokoobrotowe 200 (gdzie w obu przypadkach mocy tanio nie podniesiesz zmianą oprogramowania silnika). W kwestii wygody, wyciszenia, materiałów
  • Odpowiedz