Wpis z mikrobloga

Tak wyglądały załadowane paczki ze sprzętem zakupione przez Kulczyk Foundation. Warto zwrócić na nietypowe umiejscowienie paczek, które są umieszczone na fotelach pasażerskich. Lot odbył się jednak bez udziału pasażerów. Warto zaznaczyć, że kosztował znacznie mniej niż transport rządowy finansowany z pieniędzy podatników. Paczek nie witał również uroczysty kordon polityczny.

#koronawirus #lotnictwo #ciekawostki
jmuhha - Tak wyglądały załadowane paczki ze sprzętem zakupione przez Kulczyk Foundati...

źródło: comment_1587020788ZuQuUaRVepQ8KuloIEyzTh.jpg

Pobierz
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jmuhha Polakiwi nie możesz, np. sprowadzać regularnie dużej ilości sprzętu regularnie, bo go nie obchodzi ile to jest tygodniowo, p0laK musi zobaczyć wielki samolot i on wtedy wie, że żond robi WIELKIE rzeczy.
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: Jak już kolega taki hop do przodu ze znajomością ilości udziałów Skarbu Państwa w KGHM to polecam zapoznać się ze strukturą akcjonariatu. Szczególnie polecam analizę ile procent akcji składa się na free float i jakie ma to przełożenie na faktyczną a nie teoretyczną władzę w spółce.
  • Odpowiedz
O, wykopki odkrywają, że prywatny biznes zawsze zrobi wszystko lepiej, niż państwowa hołota. No może poza głodzeniem i mordowaniem obywateli.
  • Odpowiedz
@K-S-: odkręcanie siedzeń w samolocie pasażerskim i wysyłanie go jako cargo jest niezgodne z prawem. Nie znam detali, ale przemianowanie samolotu pasażerskiego na transportowy trochę trwa. Dlatego linie lotnicze wysyłają samoloty pasażerskie po towar i pakuję się to na siedsenia.
  • Odpowiedz
@jmuhha: Ale siejesz propagandę człowieku. Nie pochwalam działań rządu i nie sposób teraz weryfikować co jest bardziej opłacalne ale Twój post jest dokładnie tym samym z drugiej strony barykady.
Po pierwsze to w ten sposób samoloty LOTu latają dłuższy czas, fotele są owinięte folią, towar na fotelach a wszystko jest spinane siatkami, nie tylko te od Kulczykowej.
Po drugie skąd wiesz jaką stawkę krzyknął lot za ten transport? Na pokładzie
  • Odpowiedz
@jadealboniejade: od kiedy Kanada należy do UE? Mają swoje wewnętrzne prawo więc u nich zajęło to 6 dni wraz z przeróbka samolotów. Ok 20 marca LOT dostał zgodę od polskiego Urzędu Lotnictwa Cywilnego żeby zmienić certyfikacje (PAX i CAO, googluj) samolotów pasażerskich na transportowe, ULC ich wniosek aprobował tyle dni ile cały proces zajął Kanadzie. Lufthansie w Niemczech też to zajęło dłużej, żeby uzyskać zgody. Jest połowa kwietnia, jeśli LOT
  • Odpowiedz