Wpis z mikrobloga

@ephemeral @villager: dostaliście z powrotem tę kasę? Bo mi też Lime ściągnął te 5 dni temu 7 zł i na razie kasy nie widać. Inna sprawa, że mam pod Lime'a podpiętą kartę, której ważność wygasła z pół roku temu i co prawda mam już nową na ten sam numer, ale nie autoryzowałem jej w Lime
@villager @ephemeral ja jeszcze też postaram się powalczyć, bo chociaż kwota niewielka, ale nie podoba mi się sam fakt. Na razie napisałem do nich wiadomość przez formularz (na razie brak odpowiedzi), puściłem też wiadomość na fejsiku (nawet nie odczytali) i próbowałem dzwonić na polską infolinię, ale na czas epidemii ją sobie wyłączyli
@villager: @Miecinka: Kwota u mnie była podobna - też 5 z hakiem. Support w końcu odpisał, że to zaległa płatność i w sumie chyba mieli rację, bo w trakcie ostatniego wypożyczenia miałem podpiętą nieaktywną kartę. Tak czy inaczej mogli o tym jakoś sensowniej poinfromować.