Wpis z mikrobloga

@dlolb Akurat w tym silniku to na zdjęciu wygląda jak "przepływka" ale przepływomierz masz w obudowie filtra powietrza widzę. To jest przepustnica. Musisz zobaczyć jaki masz numer na swojej i po tym numerze części szukać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nikciemny: masz rację, wpisałem w google przepustnica i to jest na pewno ta część. Ogólnie to mam problem bo gdzieś na tej przepustnicy lub kolektorze mam wyciek oleju. Zastanawiam się czy wymiana coś da w ogóle, czy to gdzieś na łączeniach. Na oko nie widać nigdzie żadnych oczywistych pęknięć.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nikciemny: hmmm, no tylko, że tam pod spodem jest chyba alternator i na niego trochę leci oleju, myślałem, żeby coś z tym zrobić, tylko kurczę, nie wiem co, żeby był efekt, bo ciężko stwierdzić na oko, gdzie to może ciec, już kiedyś ten kolektor wymianiałem, bo miał dziurę, ale teraz wygląda okej. Mysliszz że mógłbym te styki np. srebrną taśmą obwiązać?
@nikciemny kurna, lepszy z Ciebie fachowiec niż w moim warsztacie, bo właśnie ten przewód od odmy ma ułamane te takie wtyki przy łączeniu z silnikiem (najwyższe kółko), wisi to na wcisk i czasem wypada. Nie wspominałem o tym, bo też już to robię, ale myślałem, że to są niezależne rzeczy. Czyli mówisz, żeby najpierw to zrobić i to może być też przyczyną przecieków na tej przepustnicy?
@dlolb: Poczytaj rozbieganiu się silnika i jak go wtedy zgasić.
Opcje są ogólnie dwie. Pierwsza, turbo puszcza olej i wymaga regeneracji.
Oraz druga olej dostaje się z silnika poprzez odme. A wynika to głównie ze zużycia silnika bądź zużytej odmy.