Wpis z mikrobloga

Pany jest sens się bawić w Machine Learning/DeepLearning w C# (wiem, że od tego jest głównie Python), ale jest niby ta biblioteka ML.NET.
Jestem zielony w temacie ktoś coś podpowie? Nie chce się uczyć kolejnego języka skoro ego jeszcze nie opanowałem nawet w stopniu zaawansowanym.
#csharp
  • 14
@obieq: W sumie jeżeli bardziej pasują ci języki z C, to C++ jest też dość popularny w tych zastosowaniach. Tym bardziej, że MLowe biblioteki w pythonie i tak pod spodem często na tym chodzą. Ale generalnie praca nad ML to bardzo dużo prototypowania, kombinowania z różnymi modelami i ustawieniami. Liczy się możliwość sprawnej i szybkiej modyfikacji kodu by napisać nowy eksperyment i go puścić. Także z tego powodu dobrze się sprawdzają
@WielkiElektronig: No a ma jakieś możliwości, jakich brakuje w tensorflow/keras/pytorch/sklearn w pythonie? Zakładam, że przed obecny stan wiedzy nie wychodzi. Ja się zgadzam, że zrobisz w ML.NET pewnie wszystko to samo, co np w tensorflow, ale zdecydowana większość ludzi uczy się i pracuje na pythonie, więc trochę łatwiej będzie znaleźć informacje, aktualne biblioteki czy choćby pracę.
@TenTypZez: Przecież ML.NET moze rozszerzać się inne biblioteki:

Extended with TensorFlow & more
ML.NET has been designed as an extensible platform so that you can consume other popular ML frameworks (TensorFlow, ONNX, Infer.NET, and more) and have access to even more machine learning scenarios, like image classification, object detection, and more

Wiec jak wygodniej Ci pisać w .NET zamiast w pythonie to przecież można. Jeśli wynik jest ten sam a więc
@Koliat: Racja, o ile więcej nie będzie problemów z integracją bibliotek / znajdowaniem pomocy przez mniejszą społeczność, niż przy nadrobieniu znajomości pythona na tyle, na ile potrzebne to w tych zastosowaniach.

No i jeszcze to, o czym wspominałem wcześniej - pisanie prototypowego kodu w pythonie jest po prostu szybsze i przyjemniejsze.