Wpis z mikrobloga

Dzień dobry wszystkim, mam problem z Profilem Zaufanym, który stworzyłem przed chwilą by wypełnić mój pierwszy PIT, uznałem że zrobię to za pomocą banku PKO BP, wszystko poszło super, mail przyszedł z potwierdzeniem, że Profil został stworzony, jednak kiedy na stronie e-podatki próbuję się zalogować do mojego E-PITu, po logowaniu prze PKO BP i potwierdzeniu wszystkich informacji wyrzuca mnie z powrotem na stronę logowania do E-PITu z następującą informacją "Nie możesz się zalogować, bo nie masz Profilu Zaufanego." Ktoś wie w czym problem? Z góry dzięki za pomoc

#profilzaufany #pit #pkobp #pomocy
  • 6
  • Odpowiedz
@Sharperr proponujemy podjęcie następujących kroków. 1. Zalogowanie się do iPKO -> zakładka eUrząd. 2. Wejść do zakładki e-tożasmość. 3. Należy ją utworzyć. Po tym, gdy się to uda, można ponownie podjąć próbę wejść na PIT.
  • Odpowiedz
@EkspertPKO Próbowałem ponownie po przerwie technicznej, czyszczenie przeglądarki nic nie dało, logowanie na kompletnie innym komputerze również. Próbowałem również zalogować się za pomocą loginu i opcji "Zapomniałem hasła" jednakże nie otrzymałem żadnego automatycznego maila z opcją utworzenia nowego hasła. Napisałem też maila to administracji Profilu Zaufanego.
  • Odpowiedz
@sokol121: ostatecznie musiałem od nowa się zarejestrować, tym razem się udało, zakładam że mój problem był spowodowany jakimś błędem w trakcie pierwszej rejestracji i ostatecznie konto nie zostało stworzone, a jedynie login.
  • Odpowiedz