Wpis z mikrobloga

Chcę kupić budżetowe rolki, do 200zł. W internetach znalazłem Decathlonowe Oxelo fit 100, na allegro zaś w tej kwocie to głównie Blackwheels Slalom lub Race. Może ktoś ma, może ktoś próbował i mógłby się wypowiedzieć? Mnie trochę w tych Oxelo zastanawia plastikowa płoza i trochę małe kółka.
I od razu, nie, nie szukam droższych ani używanych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rolki #skate
  • 17
@zdybo: Jak Ciebie zastanawia płoza plastikowa w budżecie 200zł to raczej nigdy nie będziesz zadowolony :D
Bierz Oxelo, nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz. Mimo, że nikt Ci tak naprawdę nie poleci nic porządnego w cenie do 200zł, nawet do 300zł, jak i 400zł :D
Do 400zł tylko Oxelo, bo chociaż tutaj bezpieczeństwo jest co do gwarancji
@kaczmarejloooo: Nie widzę w tym nic dziwnego że zastanawia mnie syntetyczna płoza. W podobnej cenie Blackwheels'y i nie tylko mają płozę aluminiową. Nie znam się na tym więc pytam czy ma to jakąkolwiek wytrzymałość, szczególnie że to rolki dla mężczyzn a nie dla dzieci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nigdy nie ma pewności czy próba nowej pasji się przyjmie, dlatego nie chcę wydawać wielkich pieniędzy ¯\_(ツ)_/¯
Wiem że
@zdybo:
Bierz Oxelo, nawet jak Ci się nie spodoba to wymyślisz powód i uda Ci się je oddać.
Mimo, że jeżdżę trochę na innym sprzęcie to mając wcześniej Oxelo na nogach wiem, że one są warte swojej ceny. Czyli nic dobrego, ale jakość odpowiada cenie.
Dużo osób zaczynało od tych rolek, więc jest duża szansa że się przyjmą
@kaczmarejloooo:Spokojnie, aż takim Januszem nie jestem :P
Miałem na myśli po prostu przejechanie się na zewnątrz po asfalcie, sprawdzenie czy rozmiar dobry i czy nie obcierają lub coś takiego, bo w obecnych warunkach zostaje mi tylko zamówienie przez internet.