Wpis z mikrobloga

@Vontrobba no przecież nie o to chodzi, żeby było porządnie i efektywnie, tylko żeby:

1. Zarobiła znajoma firma która zgarnęła kontrakt na zrobienie tego szajsu
2. Można było pokazać elektoratowi, że państwo organizuje lekcje dla dzieci
  • Odpowiedz
@Norskee: A z tym 16 to nie jest specjalnie tak, żeby wzbudzić wątpliwości i żeby uzasadnić sprawdzanie wyniku? Wiadomo że nieumiejętnie to zrobili, ale taki zamysł byłby tu prawdopodobny.
  • Odpowiedz
@Norskee: No właśnie obejrzałbym chętnie, ale dalszą część (a szkoda mojego czasu, żeby tego szukać). Wtedy może by się okazało czy olali temat czy zrobili tak, jak piszę. A czemu nie zrobiła tego głośno itp.? Bo jest drętwa i słabo aktorzy. Zwracam tylko uwagę na to, że to coś innego niż braki w elementarnej matematyce.
  • Odpowiedz
@amator_marynowanego_czapi:
Trochę wygląda to jak średnio ogarnięty nastoltek, spisujący hasła z wikipedii, podczas przerwy na kolanie i wywołany do wypowiedzi. Dukanie, patrzenie na kartę, urwane zdania.
Jeden wielki dramat, a poszczególni nauczyciele z moich liceów to świetni dydaktycy-pasjonaci, którzy bez przygotowań na live, zrobiliby to setki razy lepiej, niż pani z tego nagrania w studiu z możliwością montażu :/
  • Odpowiedz