Wpis z mikrobloga

Mirki czy znacie jakąś w miare spoko kamerkę typu cctv dla domku jednorodzinnego, z wyjściem cyfrowym, gdzie jeżeli wykrywa ruch, wyśle sygnał na centralkę? Ewentualnie czy tak to ma działać czy raczej wyjście cyfrowe byłoby z rejestratora?
#alarm #elektryka #cctv #budujzwykopem
  • 12
@aliosza: @staa: Integra32. Jestem laikiem ale widzę że to działa tak że podłącza się kamery do rejestratora i w rejestratorze jest już to wyjście przekaźnikowe.
Zastanawiam się jeszcze...Chciałbym to tak u siebie zrobić żeby i centralka jak i rejestrator + kamery miały zwykłe zasilanie + podtrzymanie bateryjne. Wtedy pasowałoby żeby zarówno rejetrator jak i Kamery były na 12V (zasilane po skrętce z rejestratora?) i podłączyć je pod baterię 12V 7Ah.
@aliosza: Dzięki! zgłębiłem temat i poszukałem tak jak piszesz. Rejestrator IP z wyjściem alarmowym + Switch POE + Kamery IP.
By the way może masz coś godnego na uwadze do polecenia?
@jajcek: coś z hikvision, ale nie każdy rejestrator ma wyjścia przekaźnikowe,
@Bomboniusz1986: masz rację, można jeszcze bawić się w wirtualne strefy i procentowe ich przekroczenie, ale to i tak nie wyeliminujesz fałszywych alarmów jak deszcz, mgła czy kurz czy nawet mucha łażąca po obiektywie.
Możesz inwestować w droższe serie kamer które są wstanie rozpoznać pojazd od człowieka, czy od zwierzęcia co w jakimś stopniu zmniejszy ilość fałszywego włączania alarmu.
@aliosza: @Bomboniusz1986: Dzięki. Nie chce żeby mi to wejście załączało alarm. Powiadomienie na telefon/e-mail z podejrzeniem obrazu wystarczy. Poza tym w tych kamerkach można sobie ustawić czułość, zaznaczyć obszar detekcji itd.
@aliosza: O super, to by robiło robotę. Muszę się tylko upewnić że rejestrator ma na pewno taką opcje w logice że na podstawie detekcji ruchu zwiera styki wyjścia na alarm.