Wpis z mikrobloga

Wszędzie koronawirus więc może tym razem mały offtop ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Będzie (jak na standardy mirko) dość długo a więc na początek skrót dla leniwych:

TL;DR: #zalesie że producenci urządzeń LED #oszukujo nas chińskimi ulepami czyli kupujesz urządzenie 48W a dostajesz 28.5W. Tym razem rzecz o lampie do utrwalania żeli/hybrid a więc trochę #rozowepaski a troche #elektronika content.

Może na początek chronologia zdarzeń:
1. Mama pyta co różowej kupić na urodziny. Po rozmowie z różową dpowiadam że lampę UV do paznokci bo dotychczasowa zdechła. Pyta którą więc wskazuję konkretny model. Nie znam się więc wybieram coś co dla laika wygląda na porządny sprzęt: lampę Semilac UV LED 24/48W za ok. 150zł.
-> zdjęcie urządzenia jest ilustracją posta
2. Lampa kupiona a że akurat jestem na 2 dni w Polsce, osobiście odbieram ją od mamy i wiozę różowej do #uk.
3. W UK zamawiam zasilacz 24V, 3A* (fabryczny 24V, 1A) bo przecież inna wtyczka a adapterów nienawidzę. Standardowa w mojej ocenie procedura, do wielu urządzeń w domu (m.in. natywnie zasilanych z USB) zamawiałem już mniej lub bardziej nietypowe zasilacze sieciowe.
(*wiem że overkill ale model 2A się chwilowo wyprzedał, długa historia)
4. Jestem ciekawski więc jednocześnie zamawiam wtyczkowy miernik energii żeby porównać zużycie prądu ma obu zasilaczach. Od samego początku “śmierdzi” mi fakt że lampa ma mieć 48W a fabrycznie dołączony zasilacz (na zdrowy rozum) może dostarczyć… max 24W.
5. Pomiary rzeczywiście zaskakują. Jednocześnie kontaktuję się więc z producentem poprzez formularz kontaktowy na jego stronie a zarazem wstawiam [post na mirko], anonimizując producenta urządzenia. W komentarzach do posta umieściłem m.in. skan instrukcji obsługi.
(
oczywiście jako moja mama bo to ona jest stroną w sprawie jako faktyczny nabywca)