Wpis z mikrobloga

Mirki nie uwierzycie, orange dzwoni i zaprasza na skorzystanie ze specjalnej oferty, która wymaga fizycznego pojawienia się w salonie do końca miesiąca? Aby zachęcić, nie podawane są informacje, trzeba się pojawić osobiście. Czy wy nie widzicie co się teraz dzieję @OrangeEkspert ? Do wszystkich tak dzwonicie?

Proszę was, pomóżcie mi to nagłośnić!

#koronawirus #orange
  • 9
  • Odpowiedz
@Bulkas: każdy operator tak dzwoni. Po prostu nie ma ludzi w galeri, nie ma robionych umów i ratują się telefonami. Wciskają kit, że "dzwonimy aby nie powodować kolejki w salonie" a taka prawda, że nikogo nie ma w galeriach XD Jak doradca klienta nie obsługuję, zwłaszcza teraz jak jest jedna osoba na kilka godzin ma obowiązek dzwonienia i ściągania ludzi.
Tak samo @Specjalista_Cyfrowy_Polsat @Specjalista_Plus, zadzwonili do mojej
  • Odpowiedz
@NickciN Witaj. Pracownicy punktów posiadają ustalone działania w sprawie informowania Klientów o możliwości przedłużenia umów. Jeżeli Twoja babcia jest zainteresowana, może skorzystać również z kanałów zdalnych: strony internetowej lub infolinii. Możesz także napisać do mnie w wiadomości prywatnej. Ja wtedy zlecę kontakt telefoniczny.
  • Odpowiedz
@Specjalista_Cyfrowy_Polsat: Osoby starsze w większości przypadków wolą widzieć co podpisują więc po telefonie decydują się na przyjście do salonu. Chodziło mi o osoby z salonu, pracowników bo ktoś dzwonił konkretnie z danego salonu a nie z infolinii. Nie chodzi mi o telemarketerów gdzie podpisuje sie umowy przez telefon, jest kurier itd. Ktoś dzwonił Z SALONU zapraszając na rozmowę W SALONIE. Nawet jak umowa nie jest przedłużona a kontrakt się skończył
  • Odpowiedz