Wpis z mikrobloga

@chozi: Podpinam sie do pytania bo stoje przed tym samym dylematem. Przerwertowalem juz caly internet i podobno zwykle ebc szybko sie koncza, HH zbieraja bardzo dobre opinie ale z tego co widze pisane przez ludzi co latają na jakichś kosmicznych 200 konnych sportach a ja to smigam po miescie i na okoliczne wycieczki. Narazie mam na oku vesrahy pół-metaliczne
  • Odpowiedz
@vector_cd2401: Do fz1 tez bym bezsprzecznie zakladal spieki ale my tu mowimy o 600'tce, umowmy sie ze w skali całego rynku motocykli to po prostu zwykly turystyk a czytajac wlasciwosci spiekow "do szybkich motocykli sportowych,amatorskiej jazdy po torze" to chyba duzo za duzo jak na turystyczna 600 tke do smigania z dziewczyna nad jezioro.
  • Odpowiedz
  • 0
@PancakeV: Nie mogę już edytować. jak wrócę do domu to sprawdzę, jakie ja mam założone - ale będę musiał rozebrać zacisk, bo tak chyba nic nie zobaczę. Dam Ci znać jakie były u mnie (a raczej jakie założył mój poprzednik).
  • Odpowiedz
@chozi: FA kończą się bardzo szybko, bardzo brudzą i pylą koło, kosztują pewnie z połowę HH ale wystarczają na dużo mniej, hamują tak samo. Przez przypadek kupiłem dwie pary FA i każda wytrzymała może z 6k km.
  • Odpowiedz
ja używam ebc ff188hh i sprawują sie wyśmienicie, zwykłe ebc szybko się kończyły, bardzo pyliły na felgę i według mnie te jest ciężej przegrzać


@vector_cd2401: zwykłe EBC nawet nie powinny być zalecane do takiego motocykla, ewentualnie na tył jako spowalniacz.
  • Odpowiedz