Aktywne Wpisy
jaroty +316
Tłuścioch i pisiory: AAAEEEAAA NA PEWNO #!$%@? HAHA CO ZA MINISTER PIJAK UGA BUGA
Kierwiński: macie tu wydruk z alkomatu i japa
A gdyby to Pierdosław Smrodziński albo inny pisior brzmiał jakby był pijany, to media tłuściocha już rozpływałyby się nad atutami picia wódeczki i jak to Jan Paweł Drugi też lubił sobie wypić, a tak w ogóle to proszę przestać atakować Polskę i katolicką polskość Polski XdddDdDDDDD
#bekazpisu #polityka #partiarosyjska
Kierwiński: macie tu wydruk z alkomatu i japa
A gdyby to Pierdosław Smrodziński albo inny pisior brzmiał jakby był pijany, to media tłuściocha już rozpływałyby się nad atutami picia wódeczki i jak to Jan Paweł Drugi też lubił sobie wypić, a tak w ogóle to proszę przestać atakować Polskę i katolicką polskość Polski XdddDdDDDDD
#bekazpisu #polityka #partiarosyjska
W TYM TEMACIE UDAJEMY ŻE JEST ROK 1999
wrzucajcie dowolny content
#glupiewykopowezabawy #1999 #4chan #4chanowezabawy #gimbynieznajo #nostalgia
wrzucajcie dowolny content
#glupiewykopowezabawy #1999 #4chan #4chanowezabawy #gimbynieznajo #nostalgia
Trzeci wpis po rozmowie z koleżanką od bookingow czarterowych dla jednego z największych biur podróży w PL.
Sytuacja u nich straszna firma szacuje straty w sezonie 2020/2021 na 108mln PLN. Liczba anulacji wycieczek poza stricte luksusowymi kierunkami wynosi praktycznie 100% tam gdzie można stracić do 30% wkładu. Liczba sprzedanych wycieczek od 11 dni o 95% niższa względem początku marca w zeszłym roku. Firma stara się sprzedawać wycieczki z choćby minimalna marżą zapewniając sobie środki obrotowe nie mówiąc o zysku. Firma zostaje obciążona przez 3 firmy czarterowych lotnicze za zamówione maszyny które nie o lecą. Każdy się na każdego wypina
Z mojej branży tj. transport logistyka masakra.
Spadek zamówień do IT i z IT 35% i wciąż rośnie.
Spadek zamówień na intermodale (kontenery) 25% portów w UE. Spadły drastycznie ceny transportu kontenerów z portów Chińskich. W listopadzie cena kontenera 40" ChRL do Hamburg 1260usd obecnie dostaje oferty po 650 USD. Statki nie mają z czym pływać.
W ciągu najbliższych 2-3 tygodni porty opustoszeją.
Spodziewam się załamania branży transportowej.
Qingdao 570 Dolców
Huangpu 605 Dolców
Xiamen/Ningbo/Shanghai/Shenzhen 600 Dolców
Zhongshan 680
Shunde 680
Tranzyt 35-45 dni.
Najtańsze 40" dziś po 680 szły z Shenzhen na ETD w ten piątek, reszta cen w zakresie 700-920 na 40" co i tak jest mega tanie.
Pewnie pierwsze miesiące to panika i braki produkcji. Potem ludzie jak to ludzie się do wszystkiego przyzwyczają i jakoś odpuści. Odpręży się pewnie za rok może dwa jak się pojawią medykamenty na to paskudztwo.
Ale logika zła. Jeśli przyjmują do szpitala 1000 osób a 30 umiera to mają 3%.
Ci co nie widzieli lekarza też są ujmowani.
@tygry: zdanie mam odmienne Młody Padawanie <(*_*)>
Luty 2019 miałem 319 zleceń. Luty 2020 spadek do 267 bo odpadły prawie całe ChRL. I bazuje teraz na drogach.