Wpis z mikrobloga

Mirki czy lepiej na poczatek kupic jakas 125ccm, czy zrobic prawko i kupic np gs500?
Dodam ze jezdzilem kiedys na simsonach itp. i pare razy na nsr125
#motocykle

Co na poczatek

  • 125 23.5% (20)
  • Prawko 70.6% (60)
  • Niema znaczenia 5.9% (5)

Oddanych głosów: 85

  • 16
@ramzes44: Jeżeli już Cię to wciągnęło, to nie ma sensu, żebyś męczył się ze 125ccm, bo zapewne będziesz to traktował jako hobby. 125ccm to maszyny skierowane do ludzi, którzy poszukują osiołka do codziennych dojazdów do pracy etc, ale chcą się przemieszczać sprawniej, niż motorowerem.
Rób prawko i kupuj motocykl, ale nie żadnego GS-a 500, bo to konstrukcyjne dinozaury. Szukając czegoś taniego, na początek, lepiej iść w kierunku np. Yamahy XJ6, Kawasaki
@Glenroy: czytajac i rozmawiajac z ludzmi to wiekszosc poleca do nauki gs 500 albo cb 500
Potem chcialem kupic horneta albo bandita jak juz sie troszke wprawie w jazde bo domyalam sie ze jest to calkiem inna jazda niz 125 a to sa moto o wsunie malej mocy
czytajac i rozmawiajac z ludzmi to wiekszosc poleca do nauki gs 500 albo cb 500


@ramzes44: Tak, tak, wielka trójka i całe inne pierdzielenie o super motocyklach na start, które wszyscy polecają, ale żaden z polecających na nich nie jeździł :P.

Nie ma sensu kupować GS-a czy CB, z jednego prostego powodu. Były i są polecane na pierwszy motocykl. Teraz pytanie, jak wygląda użytkowanie pierwszego motocykla? Wygląda to tak, gość kupuje
@Glenroy: wsumie z tej strony na to nie patrzalem i jak sie czlowiek nad tym zastanowi to jest w tym troche racji.
Ceny gs i cb sa nizsze niz bandita czy horneta alee roznice pewnie wloze w remont np. Gs

A polecasz ktorego bandita 600 czy 650? I czemu nie wspominasz o hornecie? Zly motocykl?
@ramzes44: Jeżeli bandit, to 650, jest już na wtrysku, brak gaźników to spora oszczędność na serwisie. O Hornecie nie wspominam, bo podobnie jak FZ6 to już dosyć mocny motocykl. Obydwa jak najbardziej to świetne motocykle, ale osobiście nie polecam na początek motocykli mających pod 100KM z silnikami ze sportowych modeli (CBR i R6), w których trochę zmodyfikowano głowice, żeby je bardziej ucywilizować. Motocykle świetne, ale jednak ten sportowy gen w jednostkach
@Glenroy: tak ogladam to ceny juz sie zblizaja do 10000. Co ja Zonie powiem( ͜͡ʖ ͡€)

A jak wyglada kwestia ubezpieczen orientujesz sie?
Bo mam auta od 6lat na siebie z czego 2 szkody jedna jako sprawca (do roku wstecz) a druga jako wlasciciel
A ztego co orientacyjnie wapisywalem w ingernecie (2firmy tylko znalazlem z kalkulatorem online) to ceny mialem conajmniej z kosmosu
tak ogladam to ceny juz sie zblizaja do 10000. Co ja Zonie powiem( ͜͡ʖ ͡€)


@ramzes44: Zacznij cały czas gadać o motocyklach, w końcu sama zaproponuje, dla świętego spokoju, żeby sobie już kupił ten "motór" :D

A jak wyglada kwestia ubezpieczen orientujesz sie?

Bo mam auta od 6lat na siebie z czego 2 szkody jedna jako sprawca (do roku wstecz) a druga jako wlasciciel

A ztego co
@Glenroy: Ja użytkowałem ER-5 przez 5 sezonów. Wszystko robiłem na bieżąco. Kolejny właściciel był zadwolony jak gadałem z nim po 1.5 roku, chyba poza gwiżdżącym wydechem co jest typowe dla ER-5 nic się nie zesrało. A sprzedałem dość tanio mu to. Z motocyklami typu ER-6, Gladius, XJ6 jest ten problem, że jednak zapłaci za nie drugie tyle co za stare "500".
@HowDidWeGetSoDark: Właśnie, Ty użytkowałeś go przez 5 sezonów, spoko, dbałeś o niego, bo nie planowałeś się go pozbyć. Uwierz mi, jeżdżę oglądać dużo motocykli i w przypadku tej trójki 500-ek, uwierz mi, że znalezienie zadbanej maszyny to małe wyzwanie. Rynek wygląda tak, jak opisywałem, zdecydowana większość tych jeździdeł, to motocykle mające po 5-6 właścicieli w przeciągu ostatnich 10-lat, gdzie każdy z nich dokładał jakąś cegiełkę do zgruzowania maszyny, bo przecież nikt