Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?...muszę wyrzucić tutaj swoje żale żeby ukoić nerwy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

tl;dr


- Jako klient Deutsche Banku po jakiejś fuzji banków zostałem klientem Santander Bank Polska
- Konta nie używałem przez długi czas, bo jest powiązane z moim rachunkiem maklerskim i nie wypłacałem z niego pieniędzy
- Chciałem zacząć używać konta i założyć w Santander konto firmowe więc poszedłem do placówki załatwić formalności
- Aktywowano moje konto osobiste
- Przy okazji w placówce podczas zakładania konta firmowego pracownik banku wyraził bez mojej wiedzy zgody marketingowe (jest o tym mój wpis pod #santander)
- Następnego dnia chciałem wyrobić online kartę do konta osobistego, ale opcja ta była zablokowana w panelu klienta
- Na infolinii powiedziano mi, że muszę podpisać aneks do umowy (szkoda, że nikt tego nie powiedział dzień wcześniej w banku)
- Poszedłem drugi raz do banku gdzie podpisałem aneks do umowy o prowadzenie rachunku. Zapewniono mnie, że będę mógł założyć kartę online
- Nadal nie mogłem wyrobić karty do konta w bankowości internetowej
- Na infolinii powiedziano mi, że muszę w placówce podpisać jakąś dodatkową umowę
- Poszedłem trzeci raz do banku gdzie powiedziano mi, że nie będę mógł w ogóle założyć karty do tego konta online. Muszę zamówić kartę w banku u pracownika i dopiero wtedy będę mógł dodawać kolejne karty do konta online
- Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię gdzie powiedziano mi, że pracownik jest w błędzie i muszę podpisać aneks do bankowości internetowej

Czuje się jak Asterix i Obelix w urzędzie

Wiem, że pewnie mógłbym założyć kartę w placówce banku, ale jestem pewien, że nadal miałbym jakieś problemy z kontem i część funkcjonalności byłaby zablokowana

#santander #banki ##!$%@? ##!$%@? #jakzyc
  • 2