Wpis z mikrobloga

Mamy na sali kierowcę, który mi wytłumaczy dlaczego przy transporcie towaru świeżego ZAWSZE po drodze ginie kilka opakowań?
Przecież kierowcy źle nie zarabiają, nie mówię tylko o kiero z Polski.
Nikt pretensji nie ma, ale nie rozumiem jak można #!$%@? 22kg pomidora czy innego warzywa w 3 dni tylko dlatego, że jest za darmo XD
Wymieniacie się towarami na parkingach czy jak? Bo o ile wymianę na coś sensownego rozumiem, tak przejedzenia takiej ilości w jedną osobę nadal nie.
Z 19 aut ZADNE nie przyjechalo w takiej ilości, w jakiej zostało załadowane.
#bekaztransa #pytanie #transport
jatylkozapytac - Mamy na sali kierowcę, który mi wytłumaczy dlaczego przy transporcie...

źródło: comment_15827991732Pg9DLkuwD8DaYheuMHiaf.jpg

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac: @xspeditor: jestem w szoku. kradzież pomidora<kradzież. kurła kradzież to kradzież i nie powinno być cichego przyzwolenia na tego typu zachowania w ogóle! ależ mnie #!$%@?ła ta sytuacja, prawie jak wczorajsze wiaderka w castoramie xD
  • Odpowiedz
@xspeditor: elektronika się nie psuje, nie pleśnieje, nie gnije. Jak nie masz ogarniętego łańcucha dostaw to można wtopić grube tysiące euro. Wystarczy zostawić towar na magazynie na 2 tygodnie i sam wyjdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bakys: a co my mamy zrobić? Obciazymy, to pójdzie fama, że się sramy o 20kg towaru. Na rozładunku zrobię aferę kierowcy to się poskarży do spedycji i będzie afera (wiadomo,
  • Odpowiedz
@xspeditor: myślisz, że tego nie wiem? Nasza I klasa w sklepie to jest taka klasa, że w Holandii dali by to do utylizacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bakys: pytalam bo nie wierzyłam, że można zezrec 20kg warzyw w 3 dni. To nie moja firma przecież, ja tu tylko pracuje ;)
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac: ale jak już mam okazję- to na jakiej podstawie wyznacza się te wszystkie klasy? no bo przykładowo idę do sklepu i widzę, że pomidor albo jest ładny, albo nie jest, więc dlaczego te, które sprzedaje się u nas, w Holandii wyrzuciliby do śmieci?
  • Odpowiedz
@Bakys: klasy są wyznaczane na podstawie regulacji sieci handlowej. Podpisując kontrakt na dostawy dostajesz opasłą księgę z każdym możliwym rodzajem produktu, kryteriami przyjęć, zdjęciami wad ewolucyjnych i nieewolucyjnych.
Jeśli chodzi o towar w małych sklepach i na giełdzie to korzysta się +/- z kryteriów sieci handlowych, tzn. sortuje się na oko i określa jaka skaza kwalifikuje się do 2klasy, a jaka może być do 1 klasy.
  • Odpowiedz
@Bakys: tu masz np. tolerancję skaz
Ale czasami dostawca celowo opisuje towar jako 2klase na market i sprzedaje sieci taniej (chociaż towar jest 1klasy) po to, żeby mieć łagodniejsze kryteria przyjęcia towaru. To wcale nie znaczy, że towar jest gorszy - bo markety często robią "zwrot jakościowy" kiedy zamówią za dużo, a tu na 2 klasę nie zrobią zwrotu jakościowego bo przecież kryteria są ok ( ͡° ͜ʖ ͡
jatylkozapytac - @Bakys: tu masz np. tolerancję skaz 
Ale czasami dostawca celowo op...

źródło: comment_1582809914DTnCr38aHPa0mr1c2jX721.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Uważam że kierowca jak nie chce sprawdzić co mu załadowali (bo rozumiem że podpisuje co przyjął, a co wydał) - niech płaci.


po części sami ich tego uczycie. imo jak brakowałoby jednego kartonu i jeden z drugim by zapłacił za to z nawiązką, to by się kurrr nauczyli, że cudzego się nie tyka,


@Bakys @Loutbox: w praktyce jest to niewykonalne. Ilość palet która została załadowana jest prosta do sprawdzenia ( w
  • Odpowiedz
@delirium_memes: nie, jeżdżą bez plomb. Tu nie chodzi o to, że brakuje i chce aferę robić, bo to kosztuje nas grosze. Ja się zastanawiam po co kierowcy to robią, a wyżej już się dowiedziałam, że owszem, można zjeść 20kg pomidora w 3 dni jeśli jest za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Właściwie to ani razu przez prawie 1,5 roku nie widziałam auta z plombą na taki towar
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac 20 kg pomidora to 300 PLN w markecie ( )

Poza tym może przy załadunku #!$%@? liczą, trzeba być debilem, żeby myśleć, że nikt nie zauważy braku kilku skrzynek.
Chociaż to kierowcy, tam nie trzeba profesury z matematyki stosowanej.
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac: ja woziłem chemię w cysternach. Często jeździliśmy z płynem hamulcowym i chłodzącym do Seata w Martorell, w Katalonii. Był taki jeden Ukrainiec, co zawsze musiał sobie napuścić tego z 40 litrów. Nie było tak, że kradł, po prostu zawsze po rozładunku trochę zostało na ścianach, po czasie to ściekało i przed myciem sobie tego nalewał do baniek, tylko po #!$%@? mu było 40 litrów płynu hamulcowego xD

Ile to mogło
  • Odpowiedz
@delirium_memes: i jakieś 40zl w hurcie u plantatora ;)
Na ostatniej palecie przy drzwiach tych z tyłu brakuje opakowań. Plantator dobrze ładuje, to kierowcy zabierają - jestem pewna.
Myślę, że może się wymieniają towarami na parkingu co by miało sens ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Maciek5000: to samo się z czekoladą robi :)
Ukraińcy to w ogóle dziwny temat. Jak wracają do siebie to potrafią załadować busa
  • Odpowiedz
@Maciek5000 jezeli chodzi o plyn hamulcowy, ktory sobie po prostu zlal do banki to raczej bezwartosciowe. Plyn hamulcowy jest higroskopijny i przetrzymywany tak po prostu traci wlasciwosci. Nie zaleca sie dolewac do ukladu plynu, ktory jakis czas temu zostal otwarty z fabrycznie zamkniętego pojemnika zaczyna absorbowac wode, ktora jest niepozadana w ukladzie hamulcowym (plyn moze zaczac sie gotowac przy ostrym hamowaniu). @jatylkozapytac pracuje w spedycji 4.5 roku, dodatkowo jakieś 6 miesiecy jezdzilem
  • Odpowiedz