Wpis z mikrobloga

@Cybher1: Według mnie to nie ma znaczenia. Wszystko zależy od projektu i zespołu z jakim pracujesz. Sam temat jest drugorzędny.
Ewentualnie może praca w banku itd. może być trochę bardziej specyficzna, tak jak gamedev, resztą raczej ciężko podzielić.
  • Odpowiedz
@FortunaHej: sam napisałem kilka gierek i moim zdaniem samo pisanie gierek, enginu itp. jest ciekawe. Co innego pracować na pełny etat w korpo, gdzie wyciskają ciebie jak cytrynę. Niestety często można zniszczyć pasję gdy chcemy na tym zarabiać
  • Odpowiedz
@Cybher1: lol, nie masz pojęcia o korpo gamedevie w takim razie. Ludzie wysiadają nerwowo, śpią w biurze, pracują po 20 godzin dziennie. Pisanie "gierek i enginu" to dostanie małego kawałka po małym kawałku do przeklepania praktycznie mało co widząc efekty swojej pracy bo build się nigdy nie buduje na koniec dnia, więc nawet nie ma jak przetestować.
  • Odpowiedz
@Cybher1: Z punktu widzenia programisty branża nie ma kompletnie znaczenia, zależy tylko od tego jaką dostaniesz role i jak będzie ci ona pasowała. Jedni wolą projekt gdzie dostają trudnego taska na ryj i muszę w nim rzeźbić inni gdzieś z boku wolą unit testy klepać bezstresowo.

A gamdev to chyba akurat najgorszy z tego wszystkiego xD już bym wolał do telecomu wrócić niż w gamdevie robić.
  • Odpowiedz
@Cybher1: Nie ma reguły, widziałem już sporo i w każdej branży może być gówno kod, albo poziom organizacyjny na poziomie przedszkola. Jak dla mnie słaby produkt lub słaba organizacja pracy to najsłabsze ogniwa w robocie.
  • Odpowiedz
@Cybher1 poczytaj sobie o crunchu w gamedev'ie i po oglądaj sobie wywiady z programistami na YT. Sam na studiach przy wyborze specki zastanawiałem się nad tym ale jednak zdrowy rozsądek i chęć posiadania żony oraz jakiekolwiek życia poza pracą wziął górę i poszedłem na webdev
  • Odpowiedz