Mirki kończy mi się umowa w #multimedia i jako wieloletni klient liczyłem na uczciwą ofertę lojalnościową. Jakże się myliłem. Odbyłem kilka rozmów na czacie, jako nowy klient żeby się dowiedzieć co mogę dostać jak nie przedłużę i jako przedłużenie. Jako nowy klient dostaję bez łaski za 64zł lepsze warunki (150mbit i Maxbox) od obecnych (mam 120mbit i Superbox za ok.85zł). Dodatkowo jest zwolnienie z abo na kilka miesięcy więc efektywnie wychodzi nie 64 a 56zł. Całkiem nieźle bo u mnie alternatywa to tylko #orange . A teraz mówię sprawdzam i na czacie podaję nr klienta. No to mam opcje dwie: zostaję przy obecnej umowie za 85zł lub biorę specjalną ofertę lojalnościową za ... 105zł. Ręce i witki opadają, #multimedia pluje w twarz lojalnym klientom i to tak bezczelnie jak nikt w historii. Miałem do czynienia z różnymi firmami ale żodyn mnie tak nie potraktował. No do cholery 40zł więcej od klienta z ulicy, 50% więcej za gorszy towar. Tego jeszcze nie grali. Nie wiem jak to otagować żeby ludzi ostrzec. #telewizja #internet #isp trochę też #afera i #zalesie
@poradnikspeleologiczny: Łatwiej jest utrzymać istniejącego klienta, niż zdobyć nowego, stąd prawie zawsze oferta dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza.
@szablix: no tak pewnie się skończy ale gdzie tu sens i logika, zamiast ułatwić klientowi to teraz rozwiązać, zdać sprzęt, na nowo umowa i nowy sprzęt. PO CO TO? @przemyslaw-dec: @LPSzycha: to nie znaczy że mamy się na to godzić, zaraz jadę do BOK, ciekawe czy przy innych klientach dostanę tą samą "ofertę"
@poradnikspeleologiczny: ostatnio miałem identyczną sytuację, złożyłem wypowiedzenie i na następny dzień miałem telefon z obsługi spytali się czego oczekuję. Przedstawiłem jaką chcę umowę za jaką kwotę i to otrzymałem. Sprzęt wymieniają w momencie jak na obecnym, który posiadasz nie zagwarantują Tobie parametrów.
Odbyłem kilka rozmów na czacie, jako nowy klient żeby się dowiedzieć co mogę dostać jak nie przedłużę i jako przedłużenie. Jako nowy klient dostaję bez łaski za 64zł lepsze warunki (150mbit i Maxbox) od obecnych (mam 120mbit i Superbox za ok.85zł). Dodatkowo jest zwolnienie z abo na kilka miesięcy więc efektywnie wychodzi nie 64 a 56zł. Całkiem nieźle bo u mnie alternatywa to tylko #orange .
A teraz mówię sprawdzam i na czacie podaję nr klienta. No to mam opcje dwie: zostaję przy obecnej umowie za 85zł lub biorę specjalną ofertę lojalnościową za ... 105zł.
Ręce i witki opadają, #multimedia pluje w twarz lojalnym klientom i to tak bezczelnie jak nikt w historii. Miałem do czynienia z różnymi firmami ale żodyn mnie tak nie potraktował.
No do cholery 40zł więcej od klienta z ulicy, 50% więcej za gorszy towar. Tego jeszcze nie grali. Nie wiem jak to otagować żeby ludzi ostrzec.
#telewizja #internet #isp trochę też #afera i #zalesie
@przemyslaw-dec: @LPSzycha: to nie znaczy że mamy się na to godzić, zaraz jadę do BOK, ciekawe czy przy innych klientach dostanę tą samą "ofertę"
Komentarz usunięty przez autora
Dane abonenta
Numer klienta: ………………….
Multimedia Polska S.A.
Komentarz usunięty przez autora