Wpis z mikrobloga

Mirki kończy mi się umowa w #multimedia i jako wieloletni klient liczyłem na uczciwą ofertę lojalnościową. Jakże się myliłem.
Odbyłem kilka rozmów na czacie, jako nowy klient żeby się dowiedzieć co mogę dostać jak nie przedłużę i jako przedłużenie. Jako nowy klient dostaję bez łaski za 64zł lepsze warunki (150mbit i Maxbox) od obecnych (mam 120mbit i Superbox za ok.85zł). Dodatkowo jest zwolnienie z abo na kilka miesięcy więc efektywnie wychodzi nie 64 a 56zł. Całkiem nieźle bo u mnie alternatywa to tylko #orange .
A teraz mówię sprawdzam i na czacie podaję nr klienta. No to mam opcje dwie: zostaję przy obecnej umowie za 85zł lub biorę specjalną ofertę lojalnościową za ... 105zł.
Ręce i witki opadają, #multimedia pluje w twarz lojalnym klientom i to tak bezczelnie jak nikt w historii. Miałem do czynienia z różnymi firmami ale żodyn mnie tak nie potraktował.
No do cholery 40zł więcej od klienta z ulicy, 50% więcej za gorszy towar. Tego jeszcze nie grali. Nie wiem jak to otagować żeby ludzi ostrzec.
#telewizja #internet #isp trochę też #afera i #zalesie
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@poradnikspeleologiczny: ostatnio miałem identyczną sytuację, złożyłem wypowiedzenie i na następny dzień miałem telefon z obsługi spytali się czego oczekuję. Przedstawiłem jaką chcę umowę za jaką kwotę i to otrzymałem. Sprzęt wymieniają w momencie jak na obecnym, który posiadasz nie zagwarantują Tobie parametrów.
  • Odpowiedz