Wpis z mikrobloga

@OSH1980: W gimnazjum robiłam sobie taki engine 3d z obrotami co 90° na Amidze w Amosie. Tyle, że z liniami na wektorach. Najpierw musiałam sobie wymyślić, jak rysować te wektory. Potem jak rysować tylko to co widać z punktu widzenia gracza. Ale w przeciwieństwie do HG poszłam dalej, bo moje korytarze było sześciokątne ze środkiem przesuniętym w dół, a nie prostokątne. Dorobiłam nawet generator randomowych map. Wszystko działało ok,
  • Odpowiedz
@jodlasty: A500+ miała 1MB CHIP RAMU A500 512. To A1200 miała 2.


racja, też mi się wydawało, że ktoś popełnił błąd. Amiga miała 512kb ramu i rozszerzało się go do 1MB.

@tosemja: Dalej jest podzielony

to co odpaliłem z linka to był gameplay na jednego
  • Odpowiedz
@tosemja: Dokładnie to rozszerzało się o pamięć FAST , w większości przypadków to było bez różnicy ale dla przykładu w grze ruff n tumle na koniec walki z bosem gdzie sypały się monety jeśli rozszerzenie było typu fast to gra przycinała na pełnym CHIP to się nie działo, wiem bo po czasie jak kupiłem kontroler HDD do A500 to znajomy wlutował mi dodatkowe 4 kości i wymienił fat agnus na
  • Odpowiedz
no i traps n resures :D dobra więcej nie piszę bo z tego co widzę to każdą grę jaką miałem wtedy to uwielbiałem , w hired guns tyle sie nagrałem że kiedyś to mi się nawet śniło :D
  • Odpowiedz
@przemko777: 25 lat temu napisałem w Amosie porównywarkę i edytor szesnastkowy plików. Potem w dowolnej grze porównując dwa sejwy odkrywałem, na których bajtach są zapisane kluczowe parametry takie jak kasa czy liczba innych zasobów. Gdy kumple wpadali pograć w jakąś grę wieloosobową, nijak nie mogli zrozumieć jakim cudem zdobyłem nad nimi taką przewagę :D Oczywiście szybko się przyznałem bo co to za frajda ustawić wygraną. Magazyn Amiga dodał programik na
  • Odpowiedz