Aktywne Wpisy
Rad-X +280
Pomnik chwały malego bohatera, czy pomnik wstydu narodu który uzbrajal male dzieci jak w afrykańskich batustanach?
#powstaniewarszawskie #warszawa #polska #kiciochpyta
#powstaniewarszawskie #warszawa #polska #kiciochpyta
JeszczeZyje +126
Lata lecą a wykopki jak to wykopki dostają zapalenia okrężnicy bo ktoś ma tatuaże
#justwykopthings
#justwykopthings
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#bioshock #ps4 #gry
@Kiedys_Mialem_Fejm: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ogolnie wlasnie 2 juz zdazylem skonczyc, zabralem sie po tym za infinite - przejde jeszcze znowu 1 ale pod wzgledem gameplay infinite stoi polke wyzej niz 2
@Kiedys_Mialem_Fejm: Słaby to jest w Infinite, ale tutaj fabuła i kreacja świata też nadrabiają temat. Świetna seria.
@MrSknerus: Nie zawiedziesz się :3
dlaczego? nie rozumiem zarzutow w tym kierunku do infinite, bronie sa tam sa o wiele fajniejsze
,w 1 najlepsza bronia byl klucz fracunski, to duzo mowi o tym jakie bronie tam byly do dupy, uwielbiam shotguny w grach ale w 2 nie nadawal sie do niczego, jedyna fajna bronia byl rivet gun i spear gun chociaz tutaj fizyka tak fajnie nie dzialala jak w przypadku
Jedna z niewielu gier, którą oceniam 10/10.Majstersztyk.
Moją ulubioną bronią to był Spare gun z dwójeczki, nabijanie ciał harpunami i ściąganie amunicji z ciał po wszystkim (✌ ゚ ∀ ゚)☞. Do tego drill od tatuśka, rivet gun, launcher... No a teraz zestaw to z nudnymi, typowymi broniami które widzieliśmy w każdym fpsie z Infinite (ziew).
No i jakoś o niebo przyjemniej mi się biegało z Rivet gunem niż z karabinem w Infinite. W trójce strzelanie męczyło. No ale tutaj oprócz broni dochodzi wiele innych czynników, wspomniany wyżej design lokacji, wydaje mi się, że w Infinite wrogów było znacznie więcej i byli w większej mierze niż w poprzednikach gąbkami na amunicję (szczególnie w późniejszej fazie gry). Tak jak
tez nie jestem wielkim fanem autoregeneracji HP w grach ale apteczki w poprzednich bioshockach tez nie byly idealnym rozwiazaniem, po pierwsze leczyly nas natychmiast, brakowalo mi jakiejs animacji ktora chociaz na chwile by wylaczala nas z walki podczas leczenia sie, po drugie bylo ich na tyle duzo ze nie pamietam ani jednego razu w 2 podczas ktorego pochodzilem do walki bez kompletu apteczek wiec to o czym pisze ten koles
No a dlaczego miałeś ich zapas? Bo troszczyłeś się żeby nie zbierać hitów... i ten design nie wymuszał na autorach umieszczenia w grze miliona przeciwników którzy ładują w ciebie nieustannie tonę ołowiu żeby przebić się przez tarczę i stanowić przez to jakieś wyzwanie dla gracza.