Wpis z mikrobloga

@4Mobility: za to przykre jest to że mimo aut premium a co za tym idzie - wiekszych wydatkow, oszczędziliście na technologi i ludziach. Malo sympatyczna infolinia, weryfikacja w dzisiejszych czasach 24h? oraz aplikacja która funkcjonuje jakby była stworzona z darmowego kodu dostepnego w internecie.
@EntryMode: Czas weryfikacji uzależniony jest od banku (wymagamy potwierdzenia danych) i zazwyczaj jest to szybciej niż 24 godziny. W ostatnim czasie usprawniliśmy również aplikację (cały czas pracujemy nad nową) - jaki konkretnie problem z jej funkcjonowaniem miałeś?

Co do infolinii - daj proszę znać, kiedy i z jakiego numeru dzwoniłeś, a sprawdzimy to!
@4Mobility: 1. Aplikacja nie umożliwia przechwycenia zdjęcia prawa jazdy bezpośrednio z aparatu co zglaszali już użytkownicy bardzo dawno temu i do dzisiaj tego niema. 2. Aplikacja nie zapamiętuje nic, po zminimalizowaniu przywracana ekran domyslny co sprawia ze proces rejestracji mozna robic godzine.3. Przelew wykonywany jest z tego co pamietam u was na payu, payu korzysta glownie z mbanku wiec nie wiem jakim cudem widzicie ksiegowanie do 24h jest to ewenement wśród
@4Mobility: Zwracam honor za poprzednie, nadrabiacie komfortem. Dzisiaj musialem od was wziac limo a3 bo bylo najblizej i byłem w szoku że auto nie smierdzi zwlokami jest w bajecznym stanie i odziwo bez brandu nachalnego ba, w ogole brandu nie nalozyliscie na ten samochod. Czy to norma? bez brandu sa auta czy po prostu limo nie posiadaja kiedys korzystalem z waszych uslug ale jakims hyundaiem jezdzilem natomiast w a3 mialem wrazenie