Wpis z mikrobloga

@Testobiron: VM motori, ogolnie od ktoregos roku H/K ma tylko swoje silniki, choc ten 2.5 nie byl jakis tragiczny... ja mam nadzieje na wolnossace do 2 litrow (oczywiscie nie w Sorento, srednio mi suv podchodza), ale taka Elantre czy Optime 1.6/2.0 - zawsze ( ͡° ͜ʖ ͡°).

@bail16: to w Europie ( ͡° ͜ʖ ͡°) w normalnych krajach 2.5T i
  • Odpowiedz
@kmt187: jak mówię, obecnie takie czasy - auta muszą być agresywne i niby indywidualne =] - dlatego coraz mniej producentów, którzy są bylejacy - imo została głównie... Dacia. Nawet nowa Corolla wygląda dobrze :/ - to nie te auta, gdzie można było wtopić się w ruch uliczny.

Co do Tucsona czy I40 - jak najbardziej. Być może gdyby w Kielcach dealer Hyundai'a zatrudniał lepszych sprzedawców, to śmigałbym I40 :], ale
  • Odpowiedz
@kmt187: a ja tylko Korea nie twierdzę, że nie ma lepszych aut, ale jeżeli chodzi o niezawodność to imo top 3 aut, które nie wymagają co chwilę jakiś napraw - prócz Toyoty :].

Co do jazdy, to ten koncern z generacji na generacje coraz bardziej dopracowywuje swoje układy kierownicze i jest coraz lepiej.
  • Odpowiedz
  • 0
@Student_AWAS Tzn ja nie mówię, że się źle prowadził, bo jeździło to poprawnie. Po prostu hm, nie wiem xD nie było chemii, bo nie potrafię tego inaczej opisać :(
  • Odpowiedz
@Testobiron: Pewnie będzie, Stinger 3.3 jest ( ͡º ͜ʖ͡º) Gamę mają nisko emisyjną wiec mogą sobie pozwolić na kilka motorów powyżej 170g/co2 na km. Chociaż w myśl nowych przepisów w EU może się okazać że nie będą się pchać w 3.5 i pójdzie 2.0 wyżyłowany + jakiś PHEV
  • Odpowiedz
@kmt187: spoko - czasem tak jest. Ja tak mam z VAGami, serio, próbowałem się do tych aut przekonać, odrzucić moją zawodową opinie o tych autach (negatywna;]), ale właśnie nie było tej chemii - wsiądę do Azjaty i czuję się jak u siebie w domu.

@Tonari_Totoro: time will tell :-). Szkoda tylko, że UE wymusza takie, a nie inne zagrywki, ale to temat na inny czas ;].
  • Odpowiedz