Wpis z mikrobloga

tl;dr


Jakieś 3 miesiące temu, kupiłem z x-komu lapka msi. Początkowo wszystko było git, ale z czasem lapek zaczął nawalać, a konkretnie raz na jakiś czas, nie zależnie od obciążenia, łapał permafreeza, w trakcie którego nie reguje na nic i mogłem jedynie go resetować na twardo. Problem pojawiał się na tyle często, że wysłałem go na gwarancję, ale po 2 tygodniach mi go odeslali z notką, że nic nie znaleźli, a sprzęt jest git. Co jest niemożliwe bo specialnie formatowałem kompa, żeby upewnić się, czy to nie aby wina systemu.

Więc wysłałem lapka ponownie, tym razem dołączyłem filmik jak problem się pojawia, i po 2 tygodniach dostaję odpowiedź, że nie uznają reklamacji bo nie widzą problemu. Gdzie MAM DOWÓD W FORMIE NAGRANIA, że problem występuje.

Póki co, czekam jak to wszystko się potoczy, po napisali, że wysłali lapka do kolejnego serwisu.

Ale co jeśli drugi serwis również uzna, że problemu nie ma. (Podkreślam jeszcze raz, że problem MUSI być po stronie hardware), nie wiem czy iść z tym dalej, znajomi proponują mi abym poszedł do rzecznika praw konsumenta.

#xkom #prawo #afera ?
  • 2