Aktywne Wpisy
balticporter +878
Ten remiks „The Sound Of Silence” co puszczają ostatnio w radiu, to powinien zostać zakazany, a autor i rozgłośnie postawione przed Trybunałem w Hadze za zbrodnie przeciwko ludzkości ლ(ಠ_ಠ ლ)
#zalesie
#zalesie
CLOUT_MMA +117
Od czego zależy buntowanie się prowincji? W czasie wony nastroje mieli wojownicze, a teraz już się nie buntują. To losowe, czy jak?
#hoi4
Na buntowanie się #!$%@?ów polecam 2xKawaleria i support Military Police. Ale to na rozgrywkach głównie historycznych czy multiplayer. Jak #!$%@? to nie opłaca się ;)
Gratki za wyczyn! :)
Co do walki z Aliantami: jak zaczniesz podbijać inne kraje, które są albo bezfrakcyjne ALBO demokratyczne to wtedy Alianci się włączą do walki. I to też
Jeżeli alianci nie zaatakują w ciągu pół roku, to są zgubieni.
Zamierzam podbić Czechosłowację, Węgry i Rumunię. Później pojadę na Skandynawie.
Źle zrobiłem, że olałem temat innych wojen podczas walczenia z ZSRR.
Superior firepower doktryna OP
@Reiter: Bo nie grasz na celach historycznych. Na historyku zaraz po ataku na Polskę by Ci wypowiedzieli wojnę.
Z mojego doświadczenia atak na ZSRR przed aneksją Aliantów to duży błąd.
Zapytasz czemu, a więc:
Po pierwsze anektujesz ich przed dołączeniem USA do wojny.
Po drugie im więcej dajesz czasu UK na przygotowanie tym gorzej. Nie zdziw się jak w momencie wypowiedzenia im wojny
@TommoT1908: wydaje mi się, że gram. Polska nie miała gwarancji i nie była jeszcze w aliantach.
Pewnie masz rację z tymi aliantami. To moja próbna gra. Podbicie ZSRR dało mi mnóstwo fabryk, ale widzę, że nie ma opcji podbić wszystkich. Czechosłowacja ma gwarancję od Rumunii i sama ją gwarantuje + Rumunię gwarantują alianci, którzy
@Reiter: Jeśli ręcznie uzasadniłeś to mogli nie dołączyć. Z focusu "Gdańsk albo wojna" na historycznych alianci przy ataku Niemiec dostają event i zawsze z automatu dołączają.
Teraz będziesz miał ciężko dość, Europę kontynentalną wyczyścisz lekko Niemcami z takim przemysłem, ale lądwanie na wyspach w takich okolicznościach to kilka lat przygotowań.
Jest to w sumie dobry scenariusz
@TommoT1908: Pyknąłem ich na claimie, który zrobiłem.
@TommoT1908: Nie będzie chyba jednak łatwo. Nic
Komentarz usunięty przez autora
@TommoT1908: Właśnie ciężko. Długa granica z aliantami zachodnimi nie pozwala atakować nikogo innego. Na Francji, Holandii, Belgi, Luksemburgu mam 24 piechoty x 3 armie i 12 czołgów oraz 12 zmotoryzowanej.
Powiedzmy, że wolne mam 12 czołgów, 12 zmotoryzowanej i 24 piechoty x 2.
Jugosławia dołączyła do Aliantów i bije Włochy, Francja i Anglia im pomagają. Francuzi są
@Reiter: Na Maginocie ustaw jedną armię, Francuzi nie zaatakują.
Żeby przejść Benelux dwie armie piechoty i te 12 czołgów starczy (domyślam się że są to średnie czołgi). Na południu na Alpach jedną armie i tyle. Po zajęciu Paryża, Francja najczęściej kapituluje. Wtedy wejdziesz w Alpy i wybijesz resztki Aliantów walczących we Włoszech.
Po tym jak zabezpieczysz zajęte tereny weźmiesz się za
@TommoT1908: Niestety lekkie. W zapasie mam z 8k, produkcje następnych dopiero zacząłem i mam około 500, ale nie wystawiłem jeszcze dywizji.
@TommoT1908: Kawaleria? Obecnie nie mam partyzantów, bo wszystko w pełni zaanektowane.
@Reiter: Pamiętaj na przyszłość, że Niemcy mają w drzewku focus który daje Ci buffa do researchu czołgów.
Na singlu zawsze używam go do medów, daje on możliwość researchu bez debuffów (wynikających z rozpoczęcia researchu przed czasem) pz III już w 1938.
Co do obstawiania wybrzeża to nawet śmieciowa kawaleria rozpiętości 10 da radę przeciw AI. Ustaw na rozkazie garnizonowania portów i wybrzeża tyle dywizji ile Ci pokazuje i git.
@TommoT1908: portów ok, bo to mała ilość, ale z wybrzeżem rośnie masakrycznie, ale zastosuje to.
@Reiter: No dużo, ale jak AI USA zacznie Ci spammować lądowaniami gdzie popadnie to lepiej mieć obstawione wszystko, żeby później problemów uniknąc i nie bawić się w micro.
@TommoT1908: w co?