Wpis z mikrobloga

@leonella: Ja uważam, że założenia są świetne. Prawie jak jakaś "Odyseja Kosmiczna" (oczywiście z zachowaniem skali). Błędów logicznych i innych fabularnych nieścisłości było wiele, ale naprawdę mnie poruszyło. A to się rzadko zdarzało.
  • Odpowiedz
@Sad_Statue: tl;dr: "The biggest issue I had was that all the hours I spent shaping my universe and making the huge gut wrenching decisions was basically all for nothing. I could have done nothing at all but played online and got the endings. If that was their goal then why even promote all the decision making in the series? It was all pointless except for the memories. It pretty much made
  • Odpowiedz
@leonella: Świetny tekst. Będę musiał jeszcze raz - na trzeźwo z rana przeczytać, ale na ten moment ogólnie mogę się zgodzić - tak, zakończenie jest oderwane od reszty. Jakby pochodziło z zupełnie innej produkcji. Mimo tego uważam, że trochę mamy tu "symulację życia", czasem nasze wcześniejsze decyzje i działania nie mają żadnego znaczenia. Stajemy przed decyzją i tyle. Co nie zmienia faktu, że deus ex machina w wykonaniu BioWare mogła zdenerwować
  • Odpowiedz
@Sad_Statue: Jeszcze kilka rzeczy:

1) The scene where Normandy has to pick up your injured crew mates never happens. Harbinger shoots his laser and as far as you know your crew members are dead, or at least on Earth. Later when people start stepping out of Normandy after the crash landing, surprise! There are your crew with no explanation of how they got there.

2) When you talk to the Star
  • Odpowiedz
@vervurax: Bo tylko oryginalne zakończenie widziałam. Extended Cut sprawdzę pewnie po pięćdziesiątce. Jak dobrze pójdzie. Poza tym to po oryginalnym zakończeniu ludzie podnieśli larum, że #!$%@?, po EC już nie było takiego shitstormu.
  • Odpowiedz