Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Graphic content, nie czytaj jeśli nie chcesz wiedzieć o moich problemach z bólem dupy XD
No siema,
Od mniej więcej miesiąca mam jakieś takie niby zaparcia tj. chodzę do toalety w miarę często, właściwie to chyba nawet za często, ale jednocześnie ciężko i powoli to idzie - kupa jest twarda i mała, trochę piecze przy wypróżnianu, a ostatecznie nawet po tych parunastu minutach nie czuję, żebym skończył i niedługo potem muszę znowu iść. Dzisiaj nawet przy podcierianu zuważyłem dość dużo krwi – wcześniej raz czy dwa też się zdarzyło, ale były to niewielkie ilości, więc zwaliłem to na szorstki papier. Mam 21 lat, dużo czasu spędzam siedząc i nie przejmowałem się nigdy właściwe dietą.
No i dobra - dajcie mi jakieś porady co to może być, ale przede wszytkim – niech mi ktoś powie do kogo mam z tym iść. Studiuję sobie 300 km od domu, wracam tam raz na miesiąc w weekend, i nigdy wczesniej nie musiałem iść sam do lekarza innego niż dentysta, więc teraz też nie mam pojęcia xD Pls, help
Z anonimowych piszę, żeby mi nikt nigdy potem nie wypominał rzeczywistego bólu dupy hehe
#zdrowie #medycyna #choroby

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: [Wyjazdy dla młodzieży](https://st.pl/$xvynkdla)
  • 8
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Z racji zatwardzenia mogłeś nabawić się hemoroidów. Jeśli krew jest świeża, to najprawdopodobniej to. Jeśli ciemna, to krew pochodzi ze środka i jest to poważniejsza sprawa.

Podstawowe pytanie - czy w swojej diecie masz uwzględniony błonnik np. z kasz albo owoców? To właśnie on ułatwia wydalanie. Jeśli Cię ten problem nadal męczy, spróbuj jeść więcej owoców i pić więcej mleka i kawy. Niektóre słodziki np. ksylitol ułatwiają też wypróżnianie.
  • Odpowiedz