Wpis z mikrobloga

Pomożecie?
Jestem nałogowym palaczem czyt. paczka dziennie i zastanawiam się nad zakupem IQOS 2.4.
Czy są, tu podobne osoby, które paliły dużo zwykłych papierosów i po przejściu na IQOS "zmniejszyły palenie".
Odczuliście jakieś "pozytywne" skutki używania IQOS-a?
Słyszałem, czytałem różne opinie na temat IQOS jedni mówią, że jest zajebisty, a inni że to tandeta i chwyt marketingowy koncernów, które zaczęły tracić $ po wprowadzeniu e-papierosów.
Jak jest u was? dużo zużywacie "heets-ów" dziennie?.
Jaki jest smak? które są według was najlepsze?.
Chciałbym spróbować z tym ustrojstwem ale jestem zielony w temacie.
PS> największy sukces 6 miesięcy na e-papierosie bez używania zwykłych papierosów, ale minus taki, że dusiło mnie jakbym miał astmę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dzięki za odpowiedzi i pomoc Mirabelki i Mireczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#iqos
  • 25
@PapaSar: Ogólnie nie paliłem dużo na codzień tak maks 5 fajek. W weekendy palilem więcej, bo wiadomo alkohol i te sprawy. Jak była dobra impreza to czasem nawet ponad paczke potrafilem wypalić. Taki moj background. Odkad zaczalem stosowac iQOSa palilem go tak samo jak fajki, ale ostatnio mi sie popsul i nie mam motywacji zeby go naprawic (mimo tego ze przysluguje 1 wymiana bez wzgledu na rodzaj i pochodzenie usterki). Generalnie
@Old_gamer1988: Wiem, że ma nikotynę tak samo jak e-papieros. Chodzi o fakt zmniejszenia + wyeliminowania nałogu ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Z e-papierosem miałem tak, że na początku używałem go często po czym coraz rzadziej i można powiedzieć, że 5 miesięcy nie paliłem w ogóle.
A cena 150 zł + darmowe paczki kuszą.

PS> jakie heetsy są najlepsze? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@PapaSar: Ja nie polecam, można to palić, ale miałem często problem z tym żeby się wgl zaciągnąć. Jedenym się można było dobrze zaciągnąć, a drugim wcale co zabijało całą przyjemność. Musisz spróbować, może Ci podejdzie. Smak to kwestia indywidualna, mi podeszły granatowe mentole.