Wpis z mikrobloga

Oglądam ten film i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że maestro Niemiecki dobiera i prowadzi swoich aktorów tak, że z przeciętnych aż aż postaci, tworzy naprawdę interesujących, wielopłaszczyznowych artystów. Przecież to się ogląda jak jakieś ujęcia z "Czasu na dokument". Biszkopty na kryształowej paterze, zestaw kieliszków rybek, nadal obecny na wielu polskich meblościankach, telewizor na stoliku z obrusem. W kamerze reż. Niemieckiego nawet mielący ryjem narkoman wydawał się sympatyczną osobą. Taki Jan Łoś i jego absurdalne wypowiedzi to jest obecnie po stokroć ciekawszy wątek niż Konon, nie wspominając o reszcie tych pijawek, które wyrosły przy Belwederze.

#kononowicz #patostreamy
kidnice - Oglądam ten film i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że maestro Niemiecki...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kidnice: wg dawnego profilu Niemca na nk (wydaje się legit, zwłaszcza zdjęcie wrzucone w 2008, kiedy nikt go w zasadzie nie znał) chłop ukończył jakieś Liceum Plastyczne. Nic dziwnego że ma zmysł do znajdowania scenografii a la theatrum mundi polskości i rzeczywiste zacięcie reżyserskie do takiego przyjaznego kina absurdu
  • Odpowiedz
@kidnice: ciekawy był pomysł z zainstalowaniem kamer w Belwederze i transmisja na żywo. O ile normalnie formuła big brothera jest średnia, to w wykonaniu reżysera byłoby to na pewno coś oryginalnego i ekscytujacego
  • Odpowiedz
@franciszekkwiaton: @KamilSynthol: właśnie tym powinno być US17 - widowiskiem w oparach absurdu a nie placem zabaw niczego nie rozumiejących gimbów, donejtujących dwóch meneli boboliańsko-krakowskich z telefonu ojca albo zawziętą, zakulisową grą o względy zdegradowanego człowieka odurzającego się toluenem.
  • Odpowiedz