adam2a adam2a 14.01.2020, 00:19:24 3 @Specjalista_Cyfrowy_Polsat: Macie jakąś awarię? Cyfrowy Polsat GO nie odtwarza żadnego kanału na żadnym moim podpiętym urządzeniu.W z kolei #ipla twierdzi, że nie ma wykupionego pakietu. Otóż mam, wszystko terminowo opłacone.#polsat #ipla #cyfrowypolsat konto usunięte Destylator_bigosu kopcio16
z.....1 konto usunięte 14.01.2020, 00:35:32 via Wykop Mobilny (Android) 0 @adam2a: proste że teraz Gienia z działu helpdesku przegląda wykop i udzieli Ci info. Tylko nałoży papucie i podejdzie do Henryka z serwerowni.
adam2a adam2a 14.01.2020, 00:37:07 0 @zosiasamosia1: Zakładam, że rano odczyta. Ale dzięki za bezcenny insight ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Specjalista_Polsat_Box Specjalista_Polsat_Box 14.01.2020, 06:26:58 0 @adam2a: Czy sytuacja nadal występuje?
kopcio16 kopcio16 14.01.2020, 09:07:30 0 @Specjalista_Cyfrowy_Polsat: u mnie sytuacja nadal występuje.
Specjalista_Polsat_Box Specjalista_Polsat_Box 14.01.2020, 09:23:23 0 @kopcio16: Przepraszam za utrudnienia. Sprawa jest weryfikowana przez techników.
adam2a adam2a 14.01.2020, 13:49:29 0 @Specjalista_Cyfrowy_Polsat: Kilka kanałów zaczęło działać, ale większość nadal nie chce się odpalać.
Specjalista_Polsat_Box Specjalista_Polsat_Box 14.01.2020, 14:11:25 0 @adam2a: Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.
adam2a adam2a 14.01.2020, 16:41:20 0 Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.@Specjalista_Cyfrowy_Polsat: Czas ograniczonego dostępu do usługi będzie liczony w dniach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Specjalista_Polsat_Box Specjalista_Polsat_Box 14.01.2020, 16:54:03 1 @adam2a: Nie jestem w stanie podać dokładnej daty. Bardzo proszę o cierpliwość. adam2a
W z kolei #ipla twierdzi, że nie ma wykupionego pakietu. Otóż mam, wszystko terminowo opłacone.
#polsat #ipla #cyfrowypolsat
@Specjalista_Cyfrowy_Polsat: Czas ograniczonego dostępu do usługi będzie liczony w dniach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)