Aktywne Wpisy
Undying +577
Muszę się wyżalić, po niecałych 6 latach w kołchozie udało mi się znaleźć inną pracę, na tym samym stanowisku, w firmie 35km dalej i za stawkę około 3000 brutto większą. Mega się cieszę, ale przełożony dzisiaj o mało mi nie zaje*al za wypowiedzenie xd nasłuchałem się że nie mam co liczyć na podobną kasę tutaj, żebym to sobie dobrze przemyślał, że dojazdy mnie wykończą, że będę tego żałował i że mogłem przyjść
Ryptun +859
Ostatnio stwierdziłem, że nie odnajduje się zupełnie w swojej obecnej pracy, w tej kwestii jestem przegrywem. Rozmawiałem ze znajomą, która pracuję jako tester oprogramowania i trochę mnie nakręciła żeby się przebranżowić. Trochę się znam na komputerach, programowanie na poziomie pisania prostych aplikacji do liczenia czy rysowania kwadratów za pomocą gwiazdek - tyle ze studiów wyniosłem xD. Myślę, że bym się w tym odnalazł. Czasem w pracy, jak wprowadzają nowy program, to dostaję go do testów i zgłaszam swoje uwagi gdzie jakiś błąd wyskakuje, gdzie można usprawnić coś czy po prostu klikam wszystko i patrze co wyjdzie z tego. Po czym zgłaszam uwagi do działu IT i czuję, że wykonałem kawał dobrej roboty jak nie widzę tych błędów gdy program już jest używany.
Parę pytań do Was:
- czy nadal jest zapotrzebowanie na testerów w Polsce?
- może zamiast testera zrobić jakiś kurs programowania i jaki język polecacie?
- blisko mojej miejscowości są organizowane kursy - podstawowy za 6k, z gwarancją zatrudnienia 10k. Czy opłaca się takie kursy robić czy to bardziej coachowanie, że znajdę pracę a wszystkiego czego mogą mnie nauczyć sam się nauczę z dostępnych w internecie materiałów? Jak wrażenia po takich kursach?
#testowanieoprogramowania #pracait #pracbaza
Na midów tak, na juniorów już nie bardzo. Taką mam opinię patrząc na wrocławski rynek. Aczkolwiek moja firma sama co jakiś czas rekrutuje juniorów, ale i tak na 300 CV jest jeden szczęśliwiec, który najczęściej już ma jakieś doświadczenie.