Wpis z mikrobloga

Czy stworzenie bardzo ciężkiej gry pod względem trudności, gdzie poziom będzie można ułatwić sobie za pomocą oglądnięcia reklamy to dobre podejście do klienta? Myślałem nad całkowitym F2P, + odblokowywanie specjalnych lokacji i ułatwień w zamian za reklamy, ale nie naruszających głównej linii gry (tylko przyśpieszają lub dorzucają do głównej linii dodatkowe atrakcje). Gra będzie typu idle na androida. RPG z racji, iż uważam, że ten gatunek został mocno zaniedbany.

Jakby ktoś mnie źle zrozumiał, to chodzi mi o grę bez wyskakujących reklam, gdzie dana osoba sama musi wyrazić chęć i wejść w zakładkę z reklamami. Nie wiem czy to rozsądny pomysł pod względem nastawienia na zarobek.

#android #gry #pytanie
  • 1
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@WilekPL: Jak ja gardzę grami pay to win, choć za oglądanie reklam jeszcze bym przebolał, nawet spoko. Ja wręcz lubię płacić gdy w niskich pieniądzach, np 5-25 zł mogę sobie kupić jakiegoś fajnego boosta, dzięki któremu czuje się lekko OP. Wtedy kalkuluje sobie, że mógłbym tyle zapłacić za grę, a tak grę ściągam za free, a boost jest płatny i mi się fajniej gra.
Robiłem tak w Ethernium, szybko się przeszło.