Wpis z mikrobloga

@Mich9: od razu zaznaczę że to tylko domysły
Kiedyś było wspomniane, że Padi Miłość chciał połączyć najlepsze cechy Ferrari i Mercedesa. Prawdopodobnie w końcowej fazie projektowania wyszło, że sekcje chłodzenia są zbyt mało wydajne i przegrzewają się hamulce. Przeprojektowanie tego zaburzyło całą aerodynamikę i nie byli już tego w stanie naprawić
@Mich9: @dablju_: Przegrzewające się hamulce i dodatkowy wahacz podobno były najgorszymi problemami. Przeprojektowanie tych elementów zaburzyło przepływ powietrza co wymaga przeprojektowania całego samochodu. A nie mając na to kasy ani pracowników i gówniane zarządzanie po prostu jest to niewykonalne w trakcie sezonu.
O ten dodatkowy wahacz nie obwiniałbym inżynierów z Paddym na czele, tutaj #!$%@?ł jakiś "dział prawny" który na pewno sprawdza a przynajmniej powinien na bieżąco czy jest to
@SpalaczBenzyny: Chyba o wszystkie chodziło, to że mają identyczny lub prawie identyczny kształt nie oznacza tego że będą identycznie działać. Od elementów otaczających zależy w jaki sposób powietrze porusza się przy wlocie i wylocie. Tutaj wszystko współgra ze wszystkim dlatego wymaga to tyle pracy.