Wpis z mikrobloga

@TurekD: zalezy. Hybryda przeciez tez mozesz na samym pradzie jechac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zreszta tak naprawde to mozesz stanac i nic ci nie moga zrobic XD Cwaniactwo mniejsze niz stawanie na szerszych miejscach dla niepelnosprawnych czy ludzi z dziecmi( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Norskee niby tak, a masz czas żeby to ładować co chwile? Chcesz prąd kupujesz Teslę, która i tak się nadaje tylko do miasta i na dojazd do pracy, bo z naszą infrastruktura w trasę na drugi koniec Polski raczej ciężko
I to powinna byc przyszlosc. Tam gdzie sie da jezdzisz na pradzie, a jedziesz dalej to spaliniak sie odpala i heja, a nie wciskanie pradu na sile tam gdzie jeszcze sie nie nadaje ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Heady1991: Ja tam bym nie mial problemu. I tak wjezdzam pod garaz, a w garazu mam prad. Wystarczy klapka i przedluzacz i sobie ladujesz, 15 sekund roboty. Wiecej czasu zajmuje
@Norskee no tak, ale dla mnie hybryda zrobiona tylko pod pseudo ekologię, jakbym miał iść w nowoczesne napędy, to pełny elektryk, dużo nie jeżdżę i na jednym ładowaniu Tesli pewnie z miesiąc bym pojeździł
@Heady1991: dlaczego pod pseudo ekologie. Jest zrobione dla ludzi, ktorzy w wiekszosci jezdza po miescie, po prostu. Nie zawsze musza miec dostep do pradu, czasem chca jechac gdzies dalej. Hybryda to dobry kompromis, ktory spelnia wymagania wiekszosci konsumentow
@Heady1991: zalezy od trybu jaki masz wlaczony

jezdzisz w dzien po miescie wiecej niz 30km? 30km to jest tyle, ze spokojnie moge pojechac z jednego konca poznania na drugi koniec, wrocic i jeszcze skrecic kawalek na dodatkowe zakupy. Zdecydowanie wystarczajaco
@Norskee: hybryda ładowana z gniazdka ma sens ale jeśli silnikiem spalinowym jest diesel. Np. w mercedesie klasy E tak jest.
jak to jest benzyna, to zwykle w trasie pali tak dużo, że wszelkie oszczędności z jazdy po mieście na prądzie przepalisz w trasie.