Wpis z mikrobloga

#samsung #lodowka
To przechodzi ludzkie pojęcie, kupujesz lodówkę, przychodzi z widocznym porysowaniem podczas produkcji (widoczne porysowania jak na zdjęciu na długości ok. 1m). Zgłaszasz reklamacje, samsung oczekuje foli, kartonów i żebym jeszcze może fikołka zrobił? Rozumiem, ze takie rzeczy mogą być wymagane podczas szkód transportowych itp. A nie w takim wypadku. Na dodatek była otwierana zaraz przy dostawie i zgłaszana w sklepie, z którego została kupiona. Pytanie jak teraz rozwiązać ta sytuacje?
#kiciochpyta
Biedak_cebulak12 - #samsung #lodowka 
To przechodzi ludzkie pojęcie, kupujesz lodówkę...

źródło: comment_7iKaNhZ5tZY4eUNfhwFY6VdGIvgDQeaF.jpg

Pobierz
  • 7
@Biedak_cebulak12: ale co odbierałeś lodówkę ze sklepu mimo tego, że miała widoczne wady?
W tym przypadku w sumie oczekiwania samsunga są sensowne (przy założeniu, że jednek w sklepie tego nie widziałeś. Dostałeś felerną lodówkę, której walory estetyczne są wątpliwe. zobaczyłeś to od razu po otworzeniu więc można zakładać, że w tej samej sek. nie zniszczyłeś opakowania skorow widziałeś defekty?
@piastun: sklep oznajmił ze zostanią wymienione drzwiczki na nowe. Wiec tutaj czujność zmalała i lodówka została, a co do foli była to cieką folia zabezpieczająca szkło na drzwiczkach i elementach, która po demontażu skleiła się i została wyrzucona jako śmieć. Kartony i styropiany zostały, one w głównej mierze chroniły ja przed uszkodzeniami mechanicznymi. Tylko jak pisałem ewidentnie jest to wada fabryczna ( widać, ze zrobiła to maszyna może przy polerowaniu lub