Wpis z mikrobloga

Nic mnie tak nie wkurza jak MediaExpert Już pomijam te denerwujące reklamy chomików czy innych lisowskich. Obsługa "ekspertów" w punktach stacjonarnych jest tak wkurzająca, że głowa mała. Mam wrażenie, że wchodząc przez drzwi wyraziłem zgodę na arabski sposób sprzedaży znany ze złotych garków w luksusowych hotelach czy uzdrawiających sandałków palestyńskich.

Wczoraj poszedłem kupić sobie najtańszy głośnik z JBL GO2 bezprzewodowy i zobaczyłem, że ma cenowy odpowiednik Sonego, bo oba są małe i wystarczą na moje potrzeby. Najpierw był problem, żeby przetestować głośniki, bo "ekspert" nie ogarniał tematu - mówię sobie dobra, włączę na szybko YouTube i pierwszy lepszy test wystarczy. Po obejrzeniu filmiku stwierdziłem, że głośnik jest odpowiedni i wtedy pojawił się ten sam "ekspert". Oczywiście poszedł sobie wbić kod produktu, że to on mi pomógł (mówię sobie - daruje mu, niech sobie wbije do systemu sprzedaży mój prezent na święta). Wtedy włączył mu się w głowie program (pętla) dodatkowego ubezpieczenia w kwocie 40 złotych....

Ekspert: - Proszę rozważyć, dodatkową ochronę tego głośniczka.
Ja: - Rozważyłem, nie chcę płacić, bo jak tak tani, że jak się zepsuje to kupię sobie nowy lepszy.
E: - Niech Pan to sobie jeszcze przemyśli, skoro to tylko 40 złotych i będzie miał Pan wymianę na nowy taki sam...
J: Spokojnym głosem mówię, jak się zepsuje kupie sobie NOWY LEPSZY.
E: - Niech Pan to przemyśli...
J: (Moja frustracja rośnie - czułem się tak jakbym był człowiekiem bez mózgu, bo nie chcę dodatkowego ubezpieczenia) Panie, przemyślałem dociera to do Pana?? NIE CHCĘ!!!!!
E: - Ale tak jak mówiłem dodatkowe ubezpieczenie będzie korzystne... Niech Pan to spokojnie, bez emocji przemyśli..

I tak w pętli 20 razy.

Nie wytrzymałem, pomyślałem sobie jeszcze raz usłyszę o dodatkowej gwarancji to albo go walnę w głowę tym głośnikiem albo pójdę do kierowniczki niech go sobie ogarnie... Chyba usłyszał moje wkurzenie, bo pętla w końcu znalazła punkt "ok - nie jest to dla Pana korzystne" przyjmuje do wiadomości.

Szkoda mi starszych osób, które chcą kupić jakiś sprzęt dla bliskich ufają i korzystają z rady takich "ekspertów".

#mediaexpert, #swieta, #zakupy, #marketing @Media_Expert
  • 5
@Milo1: raz koleś przy mnie kupował jakieś tanie słuchawki. Ofkors nie chciał ochrony, a babka do niego: "ale one się często psują, radzę skorzystać, to potem nie będzie problemów". Kurtyna.