Wpis z mikrobloga

@MatkaCebul: e tam, zdarzały sie projekty robione w gimpie - nie wszyscy się znają i potrzebują wektorów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

edit: zresztą jestem amatorem ( ͡° ͜ʖ ͡°) i warto wybadać z kim ma sie doczynienia
@Jednorybek: To, że ktoś się nie zna, nie znaczy, że masz robić mu #!$%@?ę.
I każdych ich potrzebuje, jak nie w tej chwili, to za miesiąc albo nawet rok. Przez takich kombinatorów, potem trzeba #!$%@? się z tłumaczeniem klientowi, dlaczego potrzebuje jego logo w krzywych i dlaczego to logo w rastrach, tak #!$%@? wyglada na roll-upie
@Oolie: od 2002 siedzę w grafice. #!$%@?ą mnie amatorzy, którzy myślą, że są grafikami, bo zrobią komuś logo w gimpie. No proszę Was. Robią kogoś w jajo, a potem jak przychodzi co do czego, to siada przy tym prawdziwy grafik i ku*wia, bo trzeba odrysowywać pikselozę, bo klient chce do druku, a on przecież ma już "logo", za które zapłacił.
@Jednorybek: nieważne czy bierzesz kasę, czy nie. Jeśli chcesz się zajmować grafiką, to rób to profesjonalnie. Moje pierwsze logotypy (oczywiście w wektorach) były za flaszkę albo za czekoladę, ale chciałam i robiłam to dobrze. Tak się zbiera doświadczenie i prace do portfolio. Raz ktoś zapłaci mniej, raz więcej, ale Ty masz mieć satysfakcję ze swojej pracy i świadomość, że dałeś klientowi coś czego może użyć na wielu płaszczyznach by się reklamować.
@MatkaCebul: Jeśli siedzisz w grafice od 2002 roku to powinnaś wiedzieć, że projekt loga uzależniony jest od potrzeb klienta. Co do zasady logo projektujemy w wektorach, ale jeśli klient to dzieciak, który potrzebuje loga np. do strony internetowej to nie ma przeszkód w zrobieniu rastra w Gimpie - w końcu nie będzie tego loga naklejał na samochód czy billboard, ani też wydawał na projekt tysiąca złotych.

Niech wypowie się @quququ jaki