Wpis z mikrobloga

Mój #rozowypasek zakupil mi na mikołajki PS Classic z https://www.g2a.com/pl-pl/sony-playstation-classic-i10000188130001?___currency=PLN&adid=ceneo.pl&id=209&utm_source=ceneo&utm_medium=cpc&utm_term=pl&utm_campaign=ceneo&Redmi%20Note%207 problemem jest to ze od 3-4 dni Fedex twierdzi ze najpierw przesyłka była dostarczona, a teraz sie zagubiła. Ktos miał taka akcje z G2A?? Był bym wdzięczny z jakkolwiek pomoc
luba17 - Mój #rozowypasek zakupil mi na mikołajki PS Classic z https://www.g2a.com/pl...

źródło: comment_KZD9YkPcMiE6jXxY9ndftUBtROuVma4B.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
Siema. Jeśli problem nadal istnieje, piszcie do sprzedawcy. Sprzedawca dzięki temu będzie mógł sprawdzić co i jak. Aby to zrobić, wystarczy zalogować się na konto G2A, z którego dokonano zakupu, a potem przejść do tej lokalizacji: https://dashboard.g2a.com/orders-history . Stąd wyświetl zamówienie i kliknij 'Contact seller'.

A tutaj dodatkowe info na temat kontaktu ze sprzedawcą: https://supporthub.g2a.com/marketplace/en/Problem-Solving/how-can-i-contact-sellers-if-i-have-questions-or-problems-with-products

Irwin, G2A Team
  • Odpowiedz