Wpis z mikrobloga

@zolwixx: Niektóre są spoko, no ale wszystko to kwestia gustu - zarówno widza jak i właściciela. Logotypy to sprawy sponsorskie (jak ten Orlen pod wizjerem żeby był widoczny z ujęcia na kierowcę) i niektórym ciężko jest to ominąć, a pstrokatość wpływa po części na rozróżnianie kierowców.
@Shewie: Nie wiem jak wyglądał ten specjalny kask Daniła, ale kaski są jak kolorowanki. Musi zostać kontur wzorów na kasku, jakieś charakterystyczne elementy, a wypełnienie jest w miarę do modyfikacji. Każdy kolejny kask musi mieć elementy wspólne żeby widz nie miał problemów z rozpoznaniem, dlatego Spinbastian miał customowy kask na każdy wyścig. Prawdopodobnie kask Kvyata wprowadzał zbyt duże modyfikacje, a ten jeden regulaminowy custom wykorzystał wcześniej.

Edit. Danił chyba chciał na
@Bobert_Haubica: nie wiem właśnie bo wydaje wiem że mu zabroniono a chciałbym poznać kontekst tej decyzji. I na bazie czego mu zabroniono biorąc pod uwagę to co napisałem wyżej i jakie charakterystyki musi zachować kask by nie został "zabroniony" przez FIA.
niech mi ktos #!$%@? wytlumaczy

@Shewie: mnie też.

żeby widz nie miał problemów z rozpoznaniem

@Bobert_Haubica: nie wiem jak Wy, ale ja kierowców rozpoznaję po kolorze i numerze bolidu ( ͡° ͜ʖ ͡°) po wyścigu kasków nie mają, a przed wyścigiem mnie w sumie mało obchodzą. Nie wiem jak można rozróżnić kierowców, którzy mają bez ładu i składu miks 7 kolorów. Dobra, połowa przedstawionych kasków jest
@Shewie czytałem nitkę na Reddicie. Ogólnie wnioski były takie:

1. Ponieważ reszta zmienia lekko design, ale z daleka kaski wyglądają tak samo, kolory się nie zmieniają i ich układ tak bardzo, dopiero z bliska szczegóły się różnią, wiec nikt się nie czepia
2. Ponieważ Kvyat oficjalnie spytał czy może to zrobić, a służby stwierdziły że byłby to jego drugi raz w tym sezonie, i nie może. Gdyby to po prostu zrobił, nie