Wpis z mikrobloga

Czy w którejś z tych jest jakiś potencjał?
To koncepcje w ramach treningu dla jakiejś fimy zajmujacej sie kalibracjąalkomatów.. nie zawarłem w znaku zadnego nawiązania do słowa do kalibracji,(temat podrzucil mi znajomy, ale przekręcil nazwe w ktorej nie ujął słowa "kalibracji" więc skupilem sie wtedy tylko na połączeniu krwi + procentow albo litery P i nawiązania do polski) , wiec być może przekaz nie jest zbyt trafny, ale prosiłbym chociaż o opinie pod wzgldem technicznym
To jest to co mają obecnie, tak nawiasem mowiac

#grafika
źródło: comment_H7PAdsyHKIzuBuknf083ZDVXLe7j8Xrq.jpg
  • 14
@zosiasamosia1: Słaby pomysł.

@lastro: Najbardziej podoba mi się logo w prawym dolnym rogu. Te czerwone krople kojarzą mi się z krwiodawstwem i polską służbą zdrowia. W ogóle ten prosty design przypomina mi zlecenia dla instytucji publicznych. Jeśli ma być to logo prywatnej firmy to moim zdaniem można pozwolić sobie na większą fantazję.

PS. Popraw spacing i kerning w nazwie. Font w sumie też bym wymienił.
@lastro Pierwsza bądź druga opcja najlepsza. Najlepiej czytelne i doskonałe do skalowania.

Pamiętaj, że logo nie musi wyjaśniać czym firma się zajmuje ani opowiadać historii.

Logo służy jedynie identyfikacji.

Spójrz na logo Apple. Czy ich logo sugeruje, że produkują komputery, smartfony i nowoczesne usługi? No nie... dlatego nie martw się, że nie ma żadnego odniesienia do kalibracji.

Logo ma być łatwo rozpoznawalne i najlepiej gdyby zapadało w pamięć.

Spróbuj ten pomysł z