Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie wiem co mam robić w życiu...
LVL 22, pracuję obecnie w gównorobocie, studiuję informatykę bo stwierdziłem, że warto się się kształcić robić coś nowego.
Na informatykę poszedłem nie ze względu na #programista15k tylko dlatego, że ogólnie lubię komputery i ten "świat".
Nie wiem w co iść, aby mieć przyjemną i stabilną pracę... Na studiach mamy #programowanie, które mnie raczej nie interesuję, znam podstawy JS, JAVY, SQL bardzo dobrze HTML CSS, bootstrap, mamy również sporo #grafikakomputerowa tutaj ogarniam bez problemu cały adobe, średnio 3d (blender).
Na obecną chwilę to co najbardziej mi się spodobało na studiach to: product design (mieliśmy wymyślić, zaprojektować markę itp), UI UX design (tworzyliśmy aplikację, grafika + programowanie - ja robiłem UI oraz UX, reszta koledzy w grupie)...
Uważam, że chyba najlepiej skupić się na jednej dziedzinie i być w tym dobrym, niż znać wszystko po trochu? Dobrze myślę?

Jeżeli chodzi o projekty komercyjne to głównie coś robiłem do druku dla znajomych, 2 projekty logo, wektoryzacja logo, oraz robiłem identyfikację wizualną (plakaty, logo, grafiki fb, ulotki, itp dla kuzyna)

Po za branżą IT moje zainteresowania to:
- gastronomia (pracowałem w 3 restauracjach (w 2 jako praktykant), kilka udokumentowanych szkoleń, udział w ogólnopolskim konkursie),
- siłownia / dietetyka (ale nie chciałbym być żadnym trenerem - to nie dla mnie)
- sprzęt - komputery/smartfony/tablety itp - lubię nowinki technologiczne, potrafię składać/naprawiać komputery, laptopy, smartfony oraz tablety... (głównie dla znajomych to robiłem), myślałem nawet o pracy w czymś typu media markt, ale tam trzeba wciskać shit ludziom...

#praca
#depresja
#it
#grafika

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua