Wpis z mikrobloga

@Reniferus: 2suw 4 suw? Dolno czy grono zaworowy ? Miałem coś takiego w kosiarce, gorno zaworowej. Na poczatku coraz gorzej paliła, potem wogle, okazało się że luz zaworowy się skasował. Na niedomykającym zaworze osadził się nagar, przez co silnik tracił kompresje.
Ustawiłem luz jak trzeba, zeszlifowałem nagar na gnieździe, i śmigała jak nowa. Zeszlifowanie nagaru wymagało zdjęcia głowicy.
  • Odpowiedz
@cacyyy: 2suw czy 4suw?
To jest typowy chińczyk to chybo 4 suw.
O Panie to co piszesz to dla mnie magia ale zawory kumpel mi ustawiał z 3 tygodnie temu. Na początek wymienię filtr paliwa, może to pomoże.
@dict: paliwo nie uciekana 100% a przed samym odpaleniem sprawdzałem czy jest w przewodzie i faktycznie jest.
  • Odpowiedz
@golf3cabrio: Nie koniecznie, metal się rozszerza pod wpływem temperatury, zawory lepiej przylegają, jak silnik trochę popracuje kompresja może być.

Jak masz dobry dostęp do głowicy, warto ja zdjąć i obejrzeć stan gniazd zaworowych.
Tam nie ma ciśnień jak w aucie, nie wydmucha uczelki po takim zabiegu, o ile dobrze dokręcisz głowicę.

Jak zawory był ustawiane, jest szansa że gniazda i zawory same się dotrą z nagaru, po
  • Odpowiedz
@Reniferus: spróbuj odpalić z kopki - jak złapie o wiele szybciej to wymień rozrusznik na nowy. Miałem tak dawno temu w 4T że właśnie też nie chciał za bardzo odpalać, okazało się że rozrusznik po prostu za wolno kręcił bo zrobił się syf wewnątrz. Koszt o ile dobrze pamiętam 3-4 dyszki za nówkę sztukę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cacyyy: wg mnie by w ogóle nie palił lub nierówno gdyby kompresja miała w tym wypadku znaczenie. Przecież nawet kilka minut opalania nie nagrzeje mega silnika
  • Odpowiedz