Wpis z mikrobloga

Hej, mam #pytanie - czy ktoś wysyłał do reklamacji #garmin Fenix 5 do #amazon ? Od wczoraj mi się spsuł...
Wczoraj rano po treningu miałem jakieś 40% baterii, więc w pracy podładowałem do 100%. Wszytko git, gra i bucy.

Wczesnym wieczorem sobie jem kolację, a tu bzzzt - powiadomienie, że zostało 5% baterii ( _)
Hmm, coś mu się popieprzyło? No nic, rano biegam więc trzeba naładować. Podłączyłem, naładowałem coś do okolic 90%.
O 4:30 rano budzik budzi jak należy, wstaję, idę po ciuchy... BZZT! 5% baterii!!! WTF?
Podłączyłem do ładowania na chwilę, stwierdziłem że może coś to da. Doładowało do prawie 20%.
Pobiegłem... i gnojek po 35 minutach zdechł (°°

Właśnie już odbyłem rozmowę (znaczy się chat) z supportem amazonu - pani sprawdziła wszystkie aspekty sprawy i stwierdziła, że pozostaje wysyłka do serwisu.

Jakie macie doświadczenia z serwisowaniem Garmina przez Amazon? Szybko to załatwiają? Zamawiam właśnie kuriera...
  • 11
  • Odpowiedz
@enron: Reset urządzenia nic nie daje (ustawienia fabryczne)? Ogólnie pisałem bezpośrednio do Garmina o szlufkę czy by mi podesłali (xD) i kazała mi Pan podesłać zdjęcie uszkodzenia by widać było też zegarek, nr. seryjny, dowód zakupu coś w tym stylu (bym musiał poszukać co dokładnie) i wysłali z GB do mnie 2 sztuki. Tam był formularz kontaktowy coś takiego chyba na stronie garmin i przez to się kontaktowałem.
Dodam tylko,że kupowałem
  • Odpowiedz
Jezeli urzadzenie jest na gwarancji mozemy wymienic to akcesorium w ramach gwarancji. By to zrobic potrzebujemy

ponizszych informacji.


Prosze zalaczyc zdjecie dowodu zakupu

Zdjecie uszkodzenia (prosze polozyc uszkodzona czesc obok urzadzenia z widocznym numerem seryjnym lub na

dowodzie zakupu)

Pelny adres do wysylki

Numer telefonu kontaktowego

Numer seryjny urzadzenia (glownego sprzetu, akcesoria nie maja numerow seryjnych)


@tomekkp: To chyba nic tylko pozostaje pisać do supportu garmina, mi tak odpisali po
  • Odpowiedz
@enron: Dzwoń do garmina bezpośrednio(nie pisz maila, tylko dzwoń).Powiedz że robiłeś reset do fabrycznych i sprawdzałeś czy to nie wina zainstalowanych aplikacji/tarcz/widgetów. Za tydzień będziesz miał wymieniony zegarek.
  • Odpowiedz
@WuERA: kurde, zamówiłem już kuriera... Nic to, spróbuję odwołać.
Aż tak źle z reklamacją w Amazonie?

Jeszcze inna sprawa, że od rana się zdążył rozładować - naładowałem do 80% i teraz jakby lepiej trzymał...
  • Odpowiedz
@WuERA: Hmm, a gdzie dzwonić? Na garmin.pl nie widzę żadnego numeru telefonu... albo ślepy jestem ¯\_(ツ)_/¯

Dobra, ślepy jestem xD
  • Odpowiedz
@enron: tez to miałam z vivoactive 3, ale jak zrobiłam hard reset i odinstalowałam jakąś dodatkową aplikację z connect iq, to się samo naprawiło
  • Odpowiedz
@enron: tez to miałam z vivoactive 3, ale jak zrobiłam hard reset i odinstalowałam jakąś dodatkową aplikację z connect iq, to się samo naprawiło


@olab91: zrobiłem teraz po naładowaniu do tych 80% full reset, nic nie doinstalowywałem... i przez tą godzinę spadło z 80% do 67%
Nic to, już ruszyłem procedurę reklamacji bezpośrednio w Garminie. Dzięki @WuERA (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@enron: z Amazon prawdopodobnie też by nie było problemu(bo to dobra firma a nie januszex), ale obstawiam że bezpośrednio w Garmin będzie szybciej:)
  • Odpowiedz
@WuERA: zobaczymy ile zajmie garminowi ( ͡° ͜ʖ ͡°) Amazon wysłał mi maila z etykietami do wysyłki jeszcze podczas rozmowy, Garmin... no na razie czekam.
  • Odpowiedz