Aktywne Wpisy
![stormi](https://wykop.pl/cdn/c0834752/568720e45767590d30436e0f9542a108ef1b8c1764ade0722e67fa2d10e8fef4,q60.jpg)
stormi +79
taka sukienka na wesele czy srednio, odp wazne
![stormi - taka sukienka na wesele czy srednio, odp wazne](https://wykop.pl/cdn/c3201142/4e2ac2198b9539120c3e981810a19fc6fa051494c53e9f73d5157a41cc6b1d95,w150.jpg)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz![naksu](https://wykop.pl/cdn/c0834752/6aedec1e3151e61850be9662fc1df04d5d9443b54bc26ebc10f356253b1e6b10,q60.jpg)
naksu +54
tak się zastanawiam po co ludzie to mówią #depresja
![naksu - tak się zastanawiam po co ludzie to mówią #depresja](https://wykop.pl/cdn/c3201142/db96a0c4db66ced2489cf822e266d375c2dfe19065dccd3a2facba68ea3a6e6f,w150.jpg)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierzźródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzWykop.pl
W sumie to nie wiem jak ta procedura działa i ile trwa w innych bankach ʕ•ᴥ•ʔ ale tu jestem zadowolony, bo myślałem, że będą zwlekać do ostatniego dnia, albo zadawać bez końca głupie pytania.
Przy okazji proszę o informację jak działa system #chargeback przy użyciu #revolut - pytam, bo na necie nie znalazłem pozytywnych opinii na temat reklamacji, i póki co cieszę się, że do tej transakcji użyłem karty mbanku, a nie revoluta.
18.08.2019 zakupiłem usługę na kwotę 500$ od pewnej firmy która posiadała siedzibę w ZEA, zapłaciłem im poprzez Payoneer'a. Mijały dni, zakupiona usługa nie została wykonana, ciągle zwodzenie na mailu/messengerze że to wyjazd, to to, to tamto, to problemy z kontem itp finalnie brak jakichkolwiek odpowiedzi na e-mail + blokada na messengerze
13.09.2019 cierpliwość się skończyła, w dosłownie kilka minut na czacie mbanku została złożona reklamacja powyższej transakcji.
27.09.2019 zostałem poproszony o dosłanie na maila mBanku dodatkowych informacji (do kiedy miała zostać dostarczona usługa, dowody o próbie dogadania się ze sprzedawcą w celu zwrotu pieniędzy).
2.10.2019 wysłałem dodatkowe informacje
7.10.2019 dostałem zwrot pieniędzy na konto, mimo że mieli ustawowo czas na rozpatrzenie tego do 4.11.2019 z zastrzeżeniem, że jeżeli wystawca karty odrzuci reklamację, to zwrócone pieniądze zostaną mi zabrane
29.10.2019 otrzymałem finalną decyzję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i cała sprawa zamknięta