Wpis z mikrobloga

Witam serdecznie, chciałbym z tego miejsca pochwalić #mbank za to jak działa u nich system #chargeback przy użyciu karty #visa

W sumie to nie wiem jak ta procedura działa i ile trwa w innych bankach ʕʔ ale tu jestem zadowolony, bo myślałem, że będą zwlekać do ostatniego dnia, albo zadawać bez końca głupie pytania.

Przy okazji proszę o informację jak działa system #chargeback przy użyciu #revolut - pytam, bo na necie nie znalazłem pozytywnych opinii na temat reklamacji, i póki co cieszę się, że do tej transakcji użyłem karty mbanku, a nie revoluta.

18.08.2019 zakupiłem usługę na kwotę 500$ od pewnej firmy która posiadała siedzibę w ZEA, zapłaciłem im poprzez Payoneer'a. Mijały dni, zakupiona usługa nie została wykonana, ciągle zwodzenie na mailu/messengerze że to wyjazd, to to, to tamto, to problemy z kontem itp finalnie brak jakichkolwiek odpowiedzi na e-mail + blokada na messengerze

13.09.2019 cierpliwość się skończyła, w dosłownie kilka minut na czacie mbanku została złożona reklamacja powyższej transakcji.

27.09.2019 zostałem poproszony o dosłanie na maila mBanku dodatkowych informacji (do kiedy miała zostać dostarczona usługa, dowody o próbie dogadania się ze sprzedawcą w celu zwrotu pieniędzy).

2.10.2019 wysłałem dodatkowe informacje

7.10.2019 dostałem zwrot pieniędzy na konto, mimo że mieli ustawowo czas na rozpatrzenie tego do 4.11.2019 z zastrzeżeniem, że jeżeli wystawca karty odrzuci reklamację, to zwrócone pieniądze zostaną mi zabrane

29.10.2019 otrzymałem finalną decyzję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i cała sprawa zamknięta
  • 1
@kretovsky: tutaj bank wiele do gadania właściwie nie ma. Każdy bank ma obowiązek przyjąć taką reklamację a rozstrzyganie czy jest zasadna czy nie podejmuje agent rozliczeniowy, ten który obsługiwał transakcję. Potem decyzja jest przekazywana do banku i tyle. A co do revoluta jest tak samo jak w każdym banku, piszesz na czacie o chargeback dajesz dowody i tyle.