Wpis z mikrobloga

ktoś wie dlaczego codziennie wieczorami internet działa kulawo? jakoś między 19 a 21 właściwie nie działa..., czy orange wysyła już całą kasę do francji wspomagać kolorowych, czy zostało jeszcze na modernizację? może @OrangeEkspert: się wypowie, tylko bez bzdurnych że obciążenie, że nad tym pracujemy, itd
  • 12
stacjonarny, ...chyba żartujesz, po co zgłaszać skoro usłyszę wykręty i kłamstwa, dlatego wołam @OrangeEkspert:, czy przewidujecie jakąś większą rozbudowę/modernizację? a nie tylko łatanie dziur, a gdzie, to wystarczy spojrzeć na https://downdetector.pl/status/orange/, właściwie nie mam normalnie działającego internetu między 19 a 21, to znaczy po kilkukrotnym odświeżeniu ładuje się strona, niestety wszystkie stałe połączenie padają, jestem banowany i oskarżany o wszelkie herezje..., próbowałeś kiedyś oglądać mecz na eleven sports poklatkowo?, więc tak
Ależ oczywiście, mam tego świadomość, gdyby ta strona była powiązana z firmą Orange pokazywałaby tylko incydenty o których już wszyscy wiedzą i są nagłośnione w internecie, a do kiedy można ukryć kiepskie połączenie – informacji brak, zresztą cała masa ludzi wykorzystuje kilka procent z umowy, więc nawet nie zauważą,
zgodnie z umową 80Mb/s czyli zapewniacie minimum czyli 40Mb/s, nigdy(kilka lat!!!) nie było więcej(minimum – też ładna forma oszukiwania, po kij pisać 80Mb/s,
Najlepsze jest to że wczoraj sprawdzałem dostępność usług Orange w mojej okolicy. Dawne czasy TP kiedy miałem na linii 512 kB a w 2010 miałem 1mb. Chodziło to w miarę jak na owe czasy. A że racji tego że mieszkam w takiej lokalizacji że UPC i inne cuda Orange światłowód mam do nich 300 m i nie ma technicznej możliwości założenia neta. Wchodzę na stronę Orange wpisuje adres i maks co mogą
@karawanawdal: Neostrada w opcji do 80Mb/s działa w przedziale od 20Mb/s do 80Mb/s, w zależności od możliwości technicznych łącza. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy w tej sprawie, to prosimy skontaktuj się z nami poprzez Messenger lub z pomocą techniczną przez jeden ze sposobów przedstawionych na stronie https://www.orange.pl/view/kontakt, np. czat.. Przeprowadzimy szczegółową diagnostykę łącza Twojej usługi i sprawdzimy co dokładnie się dzieje.
@OrangeEkspert: tak, wiem, dziękuje, coś co powinno być standardem(kontrola, naprawa, wprowadzanie nowości, etc.) jest czymś niemożliwym w orange, co robią wasi technicy, przecież wykorzystanie łącza/bazy/centrali widać na ekranie...
a najlepsze że wasze przewody przechodzą przez moją parcele, może powinienem was wyrzucić? będziecie kopać nowe tunele pod jezdnią, przy okazji położycie nowe przewody,