Wpis z mikrobloga

@kaspil: czego tu nie rozumiesz? Dla mnie ma sens. Jesli usluga kosztuje 100zl, masz 20% rabatu, to idziesz 2x placisz po 80zl, oni zarabiaja 160zl

Idziesz jeden raz, masz 30% rabatu, płacisz 70zl - oni zarabiają tylko 70zl. Więc dla nich opłaca się te punkty rozbić na 2 przyjścia zamiast na jedno z większym rabatem.

A ty myślisz że ich przechytrzyłaś... :)
  • Odpowiedz
@Klopsztanga: masz 800 punktów i albo skorzystasz 2x z rabatu 20% (40 zł oszczędności w Twoim przykładzie), albo raz z rabatu 30% (30 zł).

@kaspil, masz rację, marketoid nie umie liczyć, jedyna sytuacja gdzie rabat 30% się opłaca, to jak nie zamierzasz tam wrócić, co z perspektywy marketingu jest bez sensu
  • Odpowiedz
@wsciekly_buddysta: tak, to prawda. Ale ile firma zarobi przy pomocy 1 rabatu 40% a przy pomocy 2 rabatów po 20%?

Usluga kosztuje 100zl
Wersja rabat: 40%. Sklep zarabia 60zl
Wersja rabat 2x 20%. Sklep zarabia 160zl

Jeśli ktoś ma punktów w ch... bo ma trick to może sobie wymieniać na rabaty 30%.
  • Odpowiedz